Terug

Afwerking keuken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. F.

Naar: DSM Keukens

12/11/2020

Beste,10 september komen jullie onze keuken plaatsen, jullie rekenen hiervoor op 2 dagen.Op 8 september leveren jullie de keuken, waaruit blijkt dat het kookvuur reeds gebroken was, geen oven, geen kraan, geen deurklinken.Blijkt bij plaatsing dat de dampkap niet past. Wat blijkt na verder onderzoek dat wij alles perfect hebben uitgevoerd maar dat er intern 2 plannen waren, onze loodgieter en elektricien hadden de werken perfect uitgevoerd op het afgetekende plan waarover wij beschikten.Dus op zoek naar een nieuwe dampkap, 1ste voorstel was 1 op hoogte van 160cm, totaal niet aanvaardbaar want wij zijn beide 180cm. Komen jullie met een voorstel dampkap op maat laten maken met de juiste hoogte waarin wij akkoord gaan.3weken later plaatsen jullie het kookvuur en de oven.Blijkt dat bij de dampkap terug een interne fout wordt gemaakt zodat deze opnieuw naar de leverancier moet gestuurd worden voor aanpassingen.Nu 12 november, 2 maand na de officiële plaatsing hebben wij nog geen dampkap en kunnen wij nog steeds niet koken.Wat het meest stoort is dat er niet naar een tussentijdse oplossing gezocht wordt en dat wij steeds uit eigen initiatief moeten mailen voor een update te hebben om dan een antwoord te krijgen wij doen al het nodige en onze excuses voor het ongemak.Wij hebben reeds gevraagd om gecontacteerd te worden met de dienst na verkoop voor een vergoding gedurende de periode waarin wij niet kunnen koken, maar wij hebben nog niemand gehoord.De volledige keuken moet voor afwerking betaald worden maar de manier waarop dsm problemen aanpakt is totaal niet klantvriendelijk. Eens er betaald is dan ben je gewoon een nummertje in de rij en wordt er niet gekeken naar een spoedige afwerking.Graag worden wij gecontacteerd door de dienst na verkoop wat we al 2x gevraagd hebben via mail maar nog steeds niemand gehoord.Mvg,Frederick An


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform