BesteIk heb de mail van Tom ondertussen bevestigd.Misschien dat jullie dan toch eens contact moeten opnemen met jullie fabrikant. Ze zijn met nieuwe materialen bezig. Enige voorzichtigheid met omgang van is toch het minste denk ik dan.De voorlaatste keer zat het blad beschadigd in de "extra beschermende" verpakking (met houten planken etc).De techniekers zeiden dat het niet anders kan dan, dat dit voor het inpakken al beschadigd was. Al jullie techniekers melden ook dat ik niet de enige ben waar ze meerdere keren naartoe moeten gaan en waar het fout loopt!Ik heb meerdere keren, een paar dagen voor de afspraak een mail gestuurd ter herinnering om het blad na te kijken en de ontbrekende stukken voor de lade zeker niet te vergeten. Ik kreeg elke keer een bevestiging dat alles in orde was. De techniekers wisten ofwel van niets of het stond wel op hun werkbon, maar ja ze hadden het niet bij. Blijkbaar loopt de communicatie toch ook niet zoals het hoort. Het is normaal ook al helemaal niet aan mij om hiervoor elke keer een herinnering te sturen. En dan nog lukt het niet.Het is niet mijn schuld dat jullie kosten hebben gehad. En reden te meer voor jullie om actie te ondernemen om zowel jullie klanten als jullie zelf tevreden te houden. Misplaatste opmerking ook vind ik. Ik ben bijna 10 verlofdagen kwijt voor niets (had een mooie vakantie kunnen zijn). En elke keer alles verhuizen, oprit regelen (die niet alleen van mij is) en gewacht met schilderen etc omdat ze binnen nog moesten zagen en anders alles van meubels etc anders helemaal volhangt!Ik heb buiten bij de laatste afspraak voor de lade, elke andere keer dat ze langs geweest zijn voor niets, zelf een week of twee na het bezoek contact moeten opnemen omdat er van jullie geen gehoor kwam. Er werd op een eerdere klacht (ook via testaankoop 21/09/2023) niet gereageerd. Ik heb 08/11 rechtstreeks via mail aan Jerica gevraagd of ik via haar klacht kon indienen. Zij ging ermee hogerhand gaan. Tot op heden niets meer van gehoord. Wij zijn meerdere keren ter plaatse geweest in Lier om ons ongenoegen mede te delen.Er kwam uit jullie eigen initiatief niets om ons toch op zijn minst een beetje tevreden proberen te houden.Ik ben echt geen moeilijk mens en naar mijn mening heb ik dan ook meer dan genoeg geduld gehad. De kookpottenset is het minste wat jullie kunnen doen. Je mag dit meegeven met de technieker. Benieuwd of hij ze 13/02 bij zal hebben.Jammer dat het zo via deze weg moet. Normaal gezien zou een nieuwe keuken kopen een leuke ervaring moeten zijn! Dat is spijtig genoeg totaal niet het geval.MvgJ