Terug

Afwerking fiberklaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Proximus

12/06/2024

Spina Salvatore Vogelsberg 59 3600 Genk Geachte mevrouw/heer, Met dit schrijven wil ik mijn ontevredenheid uiten over de afwerking van de werkzaamheden die recent zijn uitgevoerd door Fiberklaar in mijn buurt. de afwerking van de stoep en boordstenen laat te wensen over. Stoep niet in staat van bevinding: De stoep is na de werkzaamheden niet teruggebracht in de oorspronkelijke staat. Er is sprake van een ongelijkmatig oppervlak en losse stenen. Kiezel gemengd met de ondergrond: Tijdens de werkzaamheden is kiezel gemengd met de ondergrond (geel zand), wat leidt tot een oneffen en onstabiele ondergrond. Oneven afwerking: Zowel de stoep als de boordstenen zijn niet gelijkmatig afgewerkt, wat niet alleen esthetisch onaantrekkelijk is, maar ook gevaarlijk kan zijn voor voetgangers. Eigen voorziening van witte zand: Om de klinkers correct te kunnen afwerken, heb ik zelf witte zand moeten voorzien, wat niet mijn verantwoordelijkheid zou moeten zijn. Ik hoop op een snelle en positieve reactie van uw kant. Mocht u nog verdere informatie nodig hebben, dan ben ik bereikbaar via bovenstaande contactgegevens. Bijlage: -Foto's

Berichten (2)

Proximus

Naar: S. S.

14/06/2024

Geachte heer,mevrouwHIerbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Spina Salvatore in behandeling heb genomen. We hebben echter geen contactgevens van de klant om hem telefonisch te contacteren. De klant dient via mail contact op te nemen met dienst van Fiberklaar voor zijn klacht. Dit kan op het mailadres service@fiberklaar.be en daar zijn klacht in te dienen.mvgHet Proximus TeamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-06-12-14.15.37.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921009251469]

Proximus

Naar: S. S.

14/06/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben de klant de heer Spina Salvatore niet telefonisch kunnen verder helpen,we hebben via jullie kanaal de informatie meegedeeld naar de klant toe.Indien deze niet voldoende zou zijn moet de klant zich richten tot de mensen van Fiberklaar zelf. Via volgend mail adres : service@fiberklaar.be.MvgHet Proximus TeamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-06-12-14.15.37.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921009251873]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform