Terug

Afwerking en levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Tryba

24/02/2024

Beste, mei 2023 bestelde ik ramen, deur en vliegramen bij uw bedrijf.De ramen werden eind september geplaatst en er volgde een gedeeltelijke afwerking ervan midden oktober. Er zijn geen communicatielijnen met uw bedrijf.Daarom heb ik begin februari een negatieve opmerking gegeven in uw advertentie op Facebook. Direct daarop volgde een telefoon om de verdere afwerking te plannen en de levering van de vliegramen.Op 23 febr kwamen er 2 medewerkers om een nieuwe klink aan de keukendeur te plaatsen. Dit was helemaal niet nodig. Geen afwerking van de ramen, geen levering van vliegramen, geen cilinderslot.Ik ben al 6 maanden met renovatiewerkzaamheden bezig wat veel werk en vuil en planning met zich meebrengt. Door jullie worden deze werken in de war gestuurd, extra werktijd en zijn er reeds 2 ramen door een andere persoon afgewerkt omdat deze ruimten af moesten zijn.Ik heb er begrip voor dat het geen makkelijke tijden zijn maar absoluut geen communicatie met de klanten vind ik onbegrijpelijk.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform