Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. We hebben dit met de nodige aandacht bekeken.
We begrijpen dat het nooit aangenaam is om geconfronteerd te worden met onverwachte herstellingskosten. Zoals u weet, is de fabriekswaarborg enkel van toepassing wanneer er sprake is van een technisch defect aan het toestel. Indien schade veroorzaakt werd door externe factoren, valt dit helaas niet onder de garantie.
Volgens de werkbon van de technieker van Vandenborre werd vastgesteld dat het deurrubber volledig losgekomen was en vervangen moest worden. Op basis van deze vaststelling kunnen wij uw verzoek tot tussenkomst niet positief beantwoorden. Er werd geen technisch defect vastgesteld aan het toestel; de uitgevoerde herstelling betreft een gebruikersfout. Aangezien de garantie enkel geldt bij technische defecten, kunnen wij jammer genoeg niet tussenkomen in de interventie van Vandenborre.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Veronique
Service Business Support
Lang verhaal kort: 125 jaar kwaliteit.
En bref : 125 ans de qualité.
S.A. MIELE N.V. Service Business Support Z.5. Mollem 480 1730 Mollemwww.miele.be shop.miele.be
Consumer 02 451 1616
Dealer 02 451 1500
Professional 02 451 1540
From: stephanieandyalextimothy@gmail.com
Sent: Monday, August 4, 2025 5:50 PM
To: info@miele.be
Subject: Re: FW: Afwasmachine kapot na 2 jaar en 2 dagen
Geachte ik mocht documenten doorsturen betreft de vaatwas. Herstellingen zijn gebeurd door Vandenborre zie hierbij alle informatie .
De rycke stephanie
Op ma 4 aug 2025, 16:52 schreef
info@miele.be info@miele.be:
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht en het vertrouwen in onze producten.
Alvast onze excuses voor de late reactie, en hartelijk dank voor uw bericht.
Het spijt ons te vernemen dat u ontevreden bent over uw ervaring met uw Miele-toestel en de naservice van VandenBorre. Om uw dossier verder te kunnen behandelen, ontvangen wij graag de volgende documenten van u:
• Een kopie van de aankoopfactuur van uw Miele-vaatwasser
• De documenten met betrekking tot de uitgevoerde herstelling door VandenBorre (zoals de factuur of het interventieverslag)
Zodra wij deze documenten ontvangen, kunnen wij uw situatie verder analyseren en nagaan of we u hierin kunnen ondersteunen.
Wij danken u alvast voor uw medewerking en staan tot uw beschikking voor verdere vragen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mochten er verder nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Een fijne dag verder!
Vriendelijke groeten,
Véronique
Service Business Support
S.A. MIELE N.V.
Z.5. Mollem 480 – 1730 Mollem
www.miele.be
Consumer 02 451 1616
Dealer 02 451 1500
Professional 02 451 1540