Terug

afstandsbediening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

C. S.

Naar: Mobilae (Practicomfort)

13/07/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 6/10/2023 kocht ik een traplift met afstandsbediening en betaalde ik er €3550,00 voor. Na 16 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de afstandsbediening doet het niet meer Op 25 februari kwam hiervoor uw technicus bij mij langs. Deze bevestigde dat de afstandsbediening defect was en er een nieuwe besteld moest worden onder garantie. Hij heeft dit op de servicebon neergeschreven. Ik heb nog steeds geen nieuwe afstandsbediening gekregen ondanks herhaaldelijke telefoons en mails hiervoor naar uw bedrijf. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • aankoopbon service/reparatiebon • afleverbon

Bemiddeling door Testaankoop 28 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform