Geachte mevrouw/heer,
Op 6/10/2023 kocht ik een traplift met afstandsbediening en betaalde ik er €3550,00
voor.
Na 16 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, de afstandsbediening doet het niet meer
Op 25 februari kwam hiervoor uw technicus bij mij langs. Deze bevestigde dat de afstandsbediening defect was en er een nieuwe besteld moest worden onder garantie. Hij heeft dit op de servicebon neergeschreven.
Ik heb nog steeds geen nieuwe afstandsbediening gekregen ondanks herhaaldelijke telefoons en mails hiervoor naar uw bedrijf.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• aankoopbon
service/reparatiebon
• afleverbon