Ik heb op 6 augustus contact gehad met Scarlet. Ik wilde mij graag aansluiten als nieuwe klant zijnde. De eerste afspraak voor internet en voor digitale tv was pas op woensdag 22 augustus. Ze zouden langskomen tussen 12u30 en 18u30. Ik heb hier speciaal voor in minuren moeten staan op het werk. Ik was thuis van half 1 tot half 7. Omstreeks 16uur kreeg ik telefoon dat de technieker er niet meer zou geraken. Ik wacht sinds 16 dagen reeds op internet. Ze zouden een afspraak kunnen regelen deze zaterdag op 25 augustus. Diezelfde dag op 22 augustus werd ik om 18uur gebeld dat de technieker toch nog zou kunnen komen om 19uur. Hij is niet geweest. Om 20 uur kreeg ik telefoon dat de technieker allerlei problemen had en toch niet zou kunnen komen. Dit zijn al 2 afspraken die niet werden nageleefd en die laattijdig worden verwittigd. Vandaag 23 augustus werd ik om 10uur gecontacteerd door Scarlet. Zaterdag 25 augustus was er geen plaats meer voor mij. Er wachten ook nog andere klanten kreeg ik te horen. De eerstvolgende afspraak zou pas rond 13 september zijn! Dit was al de derde afspraak die niet wordt nagekomen. De service is hier echt niet oké. Ik heb gezegd dat ze mijn dossier mogen annuleren en ik wel klant word bij iemand anders.