Beste, op 18 maart '21 online via de website van Proximus een verhuis aangevraagd, met als voorkeurdatum 1 april '21. Binnen de 2 uur werden we opgebeld door iemand van Proximus maar die kon nog geen datum en uur vastleggen, het was daar nog te vroeg voor ! We dachten ok, dat loopt vlotjes en vertrouwden erop dat dit in orde zou komen. De vriendelijke mevrouw aan de lijn zei nog dat we ten laatste maandag 22 maart een mail of telefoon zouden krijgen met een dag en uur waarop de technieker zou langskomen. Op maandag niemand gehoord. Op dinsdag 23 maart dan maar zelf teruggebeld. Het was niet gelukt, ze moesten opnieuw een ticketje nemen en een nieuwe aanvraag doen. Binnen de 48 uur zouden ze terugbellen. Na 48 uur weer niemand gehoord. Dus op vrijdag 26 maart weer teruggebeld. We zouden ten laatste zaterdag tegen 14u een datum en uur krijgen maar de technieker moest eerst nog aanduiden welke momenten hij nog vrij had om de installatie te komen uitvoeren maar tegen de zatermiddag zou dat zeker in orde komen. Helaas, het ganse weekend niets of niemand die ons belde of mailde om een datum of uur af te spreken. Op maandag 29 maart weer opgebeld, we kregen als antwoord dat alles geregeld was en dat er op 1 april zeker iemand zou langskomen. We moesten zeker niet ongerust zijn, het kwam op 1 april in orde. Maar ik vertrouwde het al niet meer... waarom kregen we daar geen bevestiging van ? Toen ik daarnaar vroeg zei de persoon aan de lijn : Oh ja, tuurlijk zouden we nog een bevestiging ontvangen via mail en misschien ook een telefoon van de technieker zelf als hij bijna in de buurt was. Noppes dus, op 1 april niemand gezien. Opnieuw Proximus gebeld. Oei, dan maar weer een nieuw ticketje maken zeker ? Na een nacht wakker liggen en piekeren hoe en wanneer we nu eindelijk weer aan telefonie, tv en internet zouden geraken toch maar weer de telefoon genomen en contact opgenomen met Proximus. Gevraagd hoe het komt dat dit hier niet lukt, een operator vroeg heel vriendelijk of ik nog even geduld had omdat hij zijn collega's moest raadplegen, daarna kreeg ik hem nog eens aan de lijn en meldde hij me dat hij me ging doorverbinden met een collega, maar helaas, bij het doorverbinden was er weeral iets misgelopen en viel de verbinding weg, (dit was niet de eerste keer) met als gevolg niemand meer aan de lijn. Na de middag nog geprobeerd om terug te bellen en gezegd dat in de voormiddag het telefonisch contact weggevallen was. Als excuus kreeg ik dan nog het standaard zinnetje dat er bij het doorverbinden wel eens iets kan misgaan... Daar zou Proximus, als telefoonspecialist wel eens iets aan mogen doen want dit komt niet echt klantvriendelijk over. Het probleem nog maar eens uitgelegd dat we belden voor een afspraak voor een verhuis maar helaas ik had weer iemand aan de lijn die mij niet kon helpen want er was alweer een nieuw ticketje gemaakt door de operator in de voormiddag. Ik heb toen alleen nog kunnen zeggen dat die ticketjes voor ons niets hielpen... ik ben teneinde raad. Hoelang moeten wij nog wachten op een afspraak om de verhuis te regelen ? 2 weken, 4, 6 ? Moeten ik maar vooral mijn 75-jarige moeder nu echt nog overschakelen naar een andere provider omdat Proximus geen afspraak kan vastleggen met een technieker ? Ze hebben ons een mailtje gestuurd met een paar links om TV te kijken via de GSM ! Ik vraag mij eigenlijk ook af of wij -tijdens de dagen dat wij nu geen TV, internet en telefonie hebben- onze abonnementskost moeten verder betalen ? Niemand heeft ons daarover geïnformeerd. Mijn moeder is al haar hele leven lang klant bij Proximus/Belgacom en nu zo behandeld worden... Dit stemt mij zeer ongelukkig. Wij hebben tijdig en online onze aanvraag gedaan en toch laat Proximus ons in het Paasweekend zitten zonder TV, telefoon en internet, we hebben zelfs nog geen datum met een afspraak! Ik zie niet in wat wij verkeerd gedaan hebben om op die manier behandeld te worden. Het is nochtans een zeer simpele verhuis, misschien te simpel ? Of is de verhuis van het ene appartement in een appartementsgebouw naar een ander appartement in hetzelfde appartementsgebouw toch te ingewikkeld voor Proximus ? Ik vraag geen vergoeding, geen excuus, ik vraag gewoon een datum waarop de technieker kan langskomen om de verhuis te regelen. Alvast bedankt voor uw antwoordje terug.