Terug

Afspraak voor huisbezoek technieker zonder ons voorafgaand akkoord

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. Z.

Naar: Aqua Service

30/04/2025

Beste, ik vraag de onmiddellijke en definitieve schrapping uit uw klantenbestand. We hebben geen vetrouwen meer in uw firma en hebben ondertussen een nieuwe plaatselijke installateur gevonden om onze warmtepompboiler, door u 2 jaar geleden geïnstalleerd, te onderhouden. Wij hebben nooit een onderhoudscontract met uw fa. getekend. Tevens vragen wij om uw kostennota van 28.04.2025 t.b.v. €78,65 onmiddellijk in te trekken. Wij hebben op geen enkel ogenblik onze toestemming gegeven voor het bezoek van uw technieker. Toen u dit bezoek op 16.04.2025 telefonisch aankondigde hebben wij aangedrongen op een voorafgaande offerte. Dit werd toen tel. beloofd maar helemaal niet nagekomen. We hebben uw technieker de toegang tot onze woning ontzegd omdat er helemaal geen afspraak/akkoord was. We rekenen erop dat u hogervermelde verzoeken spoedig inwilligt en schriftelijk aan ons bevestigt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform