Terug

Afspraak verhuis eenzijdig geannuleerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Scarlet

18/12/2024

Geachte, Ik had vandaag, 18 december 2024, afspraak met jullie diensten voor de verhuis van mijn internet en tv abonnement. Het vastleggen van deze afspraak verliep al heel moeilijk, want ik moest jullie een aantal keer contacteren omdat er telkens blijkbaar iets niet goed was doorgegeven intern binnen Scarlet. Uiteindelijk kreeg ik toch bevestiging via mail, en ook sms. Ik belde gisteren nog met jullie klantendienst waarbij me op het hart werd gedrukt dat alles perfect stond ingepland en de technieker mij een half uurtje voor zijn komst zou verwittigen. Helaas kreeg ik vanochtend een 'droge' sms waarin stond dat de afspraak niet kon doorgaan en verzet werd naar 3 januari. Ik heb internet nodig omdat ik geregeld thuis werk, dus ik heb een aantal telefoontjes gepleegd naar jullie diensten, waarbij ik van het kastje naar de muur werd gestuurd. De laatste mededeling is dat men mij binnen 72u zal contacteren, maar ik heb er geen vertrouwen in, want men zou mij vanochtend na 1u al contacteren, wat helaas dus niet is gebeurd. Ik heb tijdens 1 van de gesprekken begrepen dat de technieker besliste om mijn nieuwe aansluiting niet in dienst te nemen omdat het nog koper is en men naar fiber zal overstappen. Onbegrijpelijk hoe men klanten dus zomaar een aantal weken zonder internet of tv kan zetten. Het aansluiten kan gerust nu gebeuren, en de fiber, indien jullie dit nodig vinden, op een later tijdstip. Naast het feit dat ik nu in de problemen zit op vlak van thuiswerk, raakt het me immens dat ook mijn kinderen mogelijks noch internet, noch tv zullen hebben tijdens de komende vakantie. Van een fijne kerstperiode gesproken... Ik dring er hierbij dan ook op aan om eerstdaags alles alsnog in orde te brengen. Wat mij betreft hoeft niemand ter plaatse te komen. De vorige bewoner was ook aangesloten op Scarlet, dus ik kan de toestellen gerust zelf aansluiten, maar ik begrijp dat er een activatie moet gebeuren. Tot slot wens ik ook niet te betalen voor de tijd dat ik geen diensten krijg en een passende vergoeding voor de hinder en de problemen die dit met zich meebrengt. Vriendelijke groet, Piet De Meester.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: P. D.

14/01/2025

Geachte heer/mevrouw, Graag bevestigen we dat we de klacht van Piet D.over Test-Aankoop goed hebben ontvangen. We nemen zo spoedig mogelijk contact op met de klant om hem te informeren over de voortgang van de klacht. Met vriendelijke groeten, Kim Het Scarlet-team ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-12-18-21.45.12.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921015090369]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform