Geachte,
Ik had vandaag, 18 december 2024, afspraak met jullie diensten voor de verhuis van mijn internet en tv abonnement.
Het vastleggen van deze afspraak verliep al heel moeilijk, want ik moest jullie een aantal keer contacteren omdat er telkens blijkbaar iets niet goed was doorgegeven intern binnen Scarlet. Uiteindelijk kreeg ik toch bevestiging via mail, en ook sms. Ik belde gisteren nog met jullie klantendienst waarbij me op het hart werd gedrukt dat alles perfect stond ingepland en de technieker mij een half uurtje voor zijn komst zou verwittigen.
Helaas kreeg ik vanochtend een 'droge' sms waarin stond dat de afspraak niet kon doorgaan en verzet werd naar 3 januari.
Ik heb internet nodig omdat ik geregeld thuis werk, dus ik heb een aantal telefoontjes gepleegd naar jullie diensten, waarbij ik van het kastje naar de muur werd gestuurd. De laatste mededeling is dat men mij binnen 72u zal contacteren, maar ik heb er geen vertrouwen in, want men zou mij vanochtend na 1u al contacteren, wat helaas dus niet is gebeurd.
Ik heb tijdens 1 van de gesprekken begrepen dat de technieker besliste om mijn nieuwe aansluiting niet in dienst te nemen omdat het nog koper is en men naar fiber zal overstappen.
Onbegrijpelijk hoe men klanten dus zomaar een aantal weken zonder internet of tv kan zetten. Het aansluiten kan gerust nu gebeuren, en de fiber, indien jullie dit nodig vinden, op een later tijdstip.
Naast het feit dat ik nu in de problemen zit op vlak van thuiswerk, raakt het me immens dat ook mijn kinderen mogelijks noch internet, noch tv zullen hebben tijdens de komende vakantie. Van een fijne kerstperiode gesproken...
Ik dring er hierbij dan ook op aan om eerstdaags alles alsnog in orde te brengen.
Wat mij betreft hoeft niemand ter plaatse te komen. De vorige bewoner was ook aangesloten op Scarlet, dus ik kan de toestellen gerust zelf aansluiten, maar ik begrijp dat er een activatie moet gebeuren.
Tot slot wens ik ook niet te betalen voor de tijd dat ik geen diensten krijg en een passende vergoeding voor de hinder en de problemen die dit met zich meebrengt.
Vriendelijke groet,
Piet De Meester.