Terug

Afspraak niet nagekomen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: VAILLANT

08/11/2019

Beste,- 01/09/2019: Preventief €169,44 betaald voor een onderhoud van onze verwarmingsketel.- ??/09: Afspraak ingepland op 04/10.- 04/10: De dag van de afspraak werd deze geannuleerd door Vaillant omdat de technieker ziek was. Nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag 18/10.- 18/10: Opnieuw afspraak de dag zelf geannuleerd door Vaillant om dezelfde reden. Alle begrip hiervoor maar een nieuwe afspraak bleek pas mogelijk vanaf 07/01/2020!- 18/10: Die dag zelf nog heb ik het contactformulier op de website van Vaillant ingevuld met de vraag om mij te contacteren voor een vroegere afspraak, (oktober of november) maar tot op heden nog steeds geen antwoord.- 31/10: Opnieuw het contactformulier ingevuld op hun website met de vraag de € 169,44 terug te storten zodat ik een andere firma kan inschakelen voor het onderhoud. Ook hierop tot op heden nog steeds geen antwoord.In het verleden (augustus 2018) ook al, herhaaldelijk, contact opgenomen via mail met Vaillant omwille van een betwiste betaling van +- € 20 waarop ook NOOIT gereageerd werd door hen.Telefonisch zijn ze ook amper bereikbaar: wegens de drukte loopt de wachttijd op....Ik heb zelf enkele jaren als planner gewerkt, ik ben dan ook tolerant tegenover het verzetten van afspraken maar dit vind ik allesbehalve correct.Daarnaast ben ik binnenkort ook niet meer in orde betreft mijn brandverzekering. Wat als er iets gebeurd?Alvast bedankt!Constructieve groeten,Joeri Ceulemans

Berichten (11)

VAILLANT

Naar: J. C.

08/11/2019

O.Ref/CM-V04160062Beste heer Ceulemans,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor.Eerst en vooral wensen wij u onze oprechte verontschuldigingen aan te bieden voor alle ongemak dat u hebt doorstaan.Wij betreuren tevens de slechte ervaringen die u hebt gehad met onze dienst naverkoop en zijn u dankbaar ons hiervan op de hoogte te stellen.Na inzage van het dossier hebben wij commerciele besloten om de factuur 26114473 te crediteren.Een kredietnota ter annulatie van desbetreffende factuur zal binnen de korst mogelijke termijn opgemaakt en verstuurd worden. We wensen er u alvast een goede ontvangst van. Gelieve ons uw bankrekeningnummer door te sturen zodanig dat wij het nodige kunnen in orde brengen.Wij wensen er U eveneens aan te herinneren dat U een 2 jaarlijks contract heeft. De huidige periode loopt van 10/09/2019 - 2021, tijdens deze hele periode kan U steeds een afspraak inplannen. Onze klanten kunnen steeds hun afspraak zelf aanmaken via ons online platform My Vaillant.Wij nodigen U uit of ofwel via dit platform een afspraak te maken of via onze dienst naverkoop op het nummer 02/334 93 52.s:www.vaillant.be/mijn-loginOf s:self-service.vaillant.be/createloginBetreffende uw vorig dossier heft U een antwoord ontvangen van onze diensten op 20/08/2018 - 10/09/2018.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer Ceulemans, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtenmedewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

J. C.

Naar: VAILLANT

08/11/2019

Beste,bedankt voor uw reactie. (Toch jammer dat dat blijkbaar enkel kan als de wereld meekijkt.)Dus u geeft me liever mijn geld terug dan mij als klant te houden?Ik wil nog steeds wel een afspraak maar dan in november en niet in januari...Kan u mij telefonisch contacteren ivm dat 2 jaarlijks contract?Bedankt

VAILLANT

Naar: J. C.

08/11/2019

O.Ref/CM-V04160062Beste heer Ceulemans,Eerst en vooral willen wij u bedanken voor uw mail.Wij kunnen helaas geen vroegere afspraak bieden daar het systeem ons dit niet toelaat. Wij dienen plaats te behouden voor de klanten die een reparatie nodig hebben.Gelieve ons uw bankrekeningnummer door te geven?Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer Ceulemans, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtenmedewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

J. C.

Naar: VAILLANT

08/11/2019

Rekening nr vindt u terug in het contactformulier van 31/10.

VAILLANT

Naar: J. C.

12/11/2019

O.Ref/CM-V04160062Beste heer Ceulemans,Wij noteren nogmaals onderstaande.Ook heeft U destijds een antwoord ontvangen van onze dienst op 20/08/2018 10/09/2018 betreffende dossier CM-V03237952.Betreffende uw dossier 04160062:Na inzage van het dossier hebben wij commerciele besloten om de factuur te crediteren.Een kredietnota ter annulatie van desbetreffende factuur zal binnen de korst mogelijke termijn opgemaakt en verstuurd worden. We wensen er u alvast een goede ontvangst van. Gelieve ons uw bankrekeningnummer door te sturen zodanig dat wij het nodige kunnen in orde brengen.Wij wensen er U eveneens aan te herinneren dat U een 2 jaarlijks contract heeft. De huidige periode loopt van 10/09/2019 - 2021,tijdens deze hele periode kan U steeds een afspraak inplannen. Onze klanten kunnen steeds hun afspraak zelf aanmaken via ons online platform My Vaillant.Wij nodigen U uit of ofwel via dit platform een afspraak te maken of via onze dienst naverkoop op het nummer 02/334 93 52.s:www.vaillant.be/mijn-loginOf s:self-service.vaillant.be/createloginBetreffende uw vorig dossier heft U een antwoord ontvangen van onze diensten op 20/08/2018 - 10/09/2018.Wij beschouwen dit dossier dan ook als afgesloten.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer Ceulemans, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandLieve FlamandKlachtenmedewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

J. C.

Naar: VAILLANT

12/11/2019

"Wij wensen er U eveneens aan te herinneren dat U een 2 jaarlijks contract heeft. De huidige periode loopt van 10/09/2019 - 2021, tijdens deze hele periode kan U steeds een afspraak inplannen."Ik ben dat contract aangegaan door de storting te doen. Dus als u me deze nu zou terugstorten dan vervalt toch het contract?Mijn rekening nr is: BE82 0013 2696 6868.Bedankt!

VAILLANT

Naar: J. C.

13/11/2019

O.Ref/CM-V04160062Beste heer Ceulemans,Indien U wenst kunnen wij het contract annuleren. Graag hiervan een bevestiging zodanig dat wij het nodige kunnen doen.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer Ceulemans, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtenmedewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

J. C.

Naar: VAILLANT

13/11/2019

Graag ook het contract annuleren.

VAILLANT

Naar: J. C.

13/11/2019

O.Ref/CM-V04160062Beste heer Ceulemans,Wij hebben uw aanvraag in goede orde ontvangen betreffende de annulatie van uw contract.Wij hebben hiervan nota genomen en zullen uw contract annuleren.De afspraak van 10/01/2020 is dan ook geannuleerd.Bij deze sluiten wij dit dossier dan ook af.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer Ceulemans, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtenmedewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

J. C.

Naar: VAILLANT

28/11/2019

Beste,ondertussen 2 weken verder maar nog geen terugbetaling mogen ontvangen.Is er een bepaalde termijn voor zo'n terugbetaling?Bedankt voor uw reactie,Joeri

VAILLANT

Naar: J. C.

29/11/2019

O.Ref/CM-V04160062Beste heer Ceulemans,De kredietnota dient steeds ter goedkeuring aangevraagd te worden daarna kunnen wij pas de kredietnota opmaken. U zal deze dan ook in een korstmogelijke termijn ontvangen.Met vriendelijke groeten,Lieve FlamandKlachtenmedewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform