Terug

Afspraak installatie niet nakomen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: Telenet

26/09/2022

Beste,Ik maakte online een afspraak voor de installatie van mijn Telenet diensten in mijn nieuwe woonst (ik verhuisde naar een gerenoveerde woning). Ik stelde zelf 26 september voor maar op 22 augustus kreeg ik een mail van u met een voorstel om de installatie te verplaatsen naar 23 september omdat dat u beter paste. Op 23 september heb ik echter geen installateur gezien. Tijdens een telefoontje aan uw klantendienst op 23 september ‘s avonds kreeg ik te horen dat uw installateur niets had laten weten maar inderdaad niet langs gekomen was. Uw call-taker verzekerde me een nieuwe afspraak op 26 september. Op 25 september kreeg ik van u een sms met de mededeling dat er een nieuwe afspraak geboekt werd op 3 oktober (éénzijdig door u beslist ik moet me maar aanpassen dus!). Ik belde 25 september ‘s avonds opnieuw naar uw klantendienst en kreeg de mededeling dat ik deze morgen meer nieuws zou ontvangen en dat er een ‘spoedmail’ verstuurd was. Ik heb echter 2 bedrijven die afhankelijk zijn van internet en kan me dus niet permitteren om zo lang zonder internet te zitten. Daarnaast is het ongehoord dat u uw afspraken (nota bene zélf de datum aangepast en ik heb me geschikt naar uw wensen) niet nakomt en dan de klant laat afschepen met de mededeling dat er een mailtje gestuurd werd. Daarbovenop ben ik 4 jaar geleden ook al eens verhuisd en kwam ik toen nét hetzelfde tegen. Ik heb toen moeten slikken om een maand zonder internet te zitten zonder enige compensatie van u. Ik vrees dus terecht dat u me opnieuw aan het lijntje zal houden tot het u ergens past om een installateur te vinden (die dan vermoedelijk zoals 4 jaar geleden slechts half werk komt doen dat weeral een tijdje later moet rechtgetrokken worden door een andere medewerker).Ik ben al 20 jaar klant bij u ik verdien meer respect!Graag had ik dus vandaag een definitieve oplossing. Hoogachtend Tom Declercq

Berichten (1)

Telenet

Naar: T. D.

26/09/2022

Klantennummer: 1073506474 Beste Meneer Declercq, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Toon TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform