Terug

afspraak gemaakt maar geen technieker

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

R. D.

Naar: Telenet

19/11/2024

Na mijn klachtformulieren van 21/10 en 5/11 volgt hierna nummer 3 Op 6/11 om 11h45 werd mij door Telenet beloofd om de volgende interventie van een technieker te laten uitvoeren : de kabelaansluiting van Telenet veranderen door een inhome move ( interne verhuis). Ik ontving de bevestigingsmail dat dit op 18/11 tussen 8h - 18h ging uitgevoerd worden ( zie bijlage ). Wij hebben echter NIEMAND gezien of gehoord ivm de werken, zelfs niet na ons telefoontje gisteren rond 15h aan operator Luc . Ik stel Telenet hiermede nogmaals in gebreke en zal kopie van deze mail, net als de vorige keer, ook versturen naar Test-aankoop. Aangezien ik een ganse dag op 18/11 beschikbaar voor Telenet diende te blijven en dus geen mogelijkheid had om dringende boodschappen te doen voor mijn echtgenote die lijdt aan een zware ziekte, wil ik een schadevergoeding van 60 €. Het is immers reeds de 3e terechte klacht die ik op minder dan 1 maand dien te formuleren. Om sneller en efficiënter geholpen te worden heb ik vanmorgen bij jullie dealer - NV Delanghe, Elisabethlaan Oostende - een afspraak laten inplannen op dinsdag 26/11 tussen 10h en 14h30. Daarvan werd mij een bevestiging gestuurd. Hopelijk zie ik dan wel een technieker anders is het amen en uit voor Telenet.

Berichten (1)

Telenet

Naar: R. D.

20/11/2024

Beste, Wij hebben uw klacht goed ontvangen en deze in behandeling genomen. Wij doen intern navraag en zullen nadien persoonlijk met u contact opnemen om de situatie te bespreken. Met vriendelijke groeten, Jurgen Telenet Value Center Confidential - Limited Confidential - Limited


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform