Beste,We hebben de klacht CPTBE01882167-76 met als Scarlet referentie 50195951 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat er geen actieve producten zijn en dat de bestelling geannuleerd is. De open factuur voor een bedrag van 42,00Eur is voor de periode 05/08/2023 - 04/09/2023. De volgende factuur voor periode 04/09/2023-29/09/2023 zullen wij crediteren en hoeft u niet te betallen.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais VandeveldeHigh Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles