Terug

Afspraak geannuleerd door scarlet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. R.

Naar: Scarlet

23/09/2023

Beste, op 14/09/23 zou scarlet mijn verhuis komen regelen en alles komen installeren op mijn nieuw adres (internet en tv, tussen 12.30u en 18.30u. Ik nam verlof om hiervoor aanwezig te kunnen zijn. Omstreeks 15u werd ik afgebeld omdat er iets mis was in de planning en uiteindelijk vertelde ze me geen techniekers te hebben want ware allen overgegaan naar proximus. Ik moet nu dus betalen voor iets dat k niet kan gebruiken

Berichten (1)

Scarlet

Naar: A. R.

02/10/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01882167-76 met als Scarlet referentie 50195951 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat er geen actieve producten zijn en dat de bestelling geannuleerd is. De open factuur voor een bedrag van 42,00Eur is voor de periode 05/08/2023 - 04/09/2023. De volgende factuur voor periode 04/09/2023-29/09/2023 zullen wij crediteren en hoeft u niet te betallen.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais VandeveldeHigh Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform