Terug

Afsluiting rekening na overlijden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: ING - Bank and kantoren

09/09/2023

De nodige documenten werden nu 30 dagen geleden aan de bank overgemaakt via e mail aan ..@ing.com.Geen reactie, totale stilte, geen verantwoording, geen enkele communicatie.

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: L. V.

05/10/2023

Geachte heer Vandewoude,Testaankoop heeft ons uw verzoek bezorgd.Graag bezorgen wij u de nodige toelichtingen.Vooreerst onze oprechte excuses voor de hinder die u reeds ondervonden heeft tijdens de behandeling van de nalatenschap van uw broer.Uit onderzoek blijkt dat onze dienst nalatenschappen jammer genoeg het ondertekend sluitingsdocument voor het sluiten van de rekeningen nog niet ontvangen heeft.Bijgevolg kunnen de rekeningen niet gesloten worden en kunnen de gelden niet verdeeld worden.We zien dat uw broer cliënt was bij ING kantoor Antwerpen Tentoonstelling, dit kantoor werd op 01/07/23 overgenomen door ING kantoor Antwerpen Hertoghe.Graag nodigen wij u uit om een afspraak te maken met een medewerker van ING kantoor Antwerpen Hertoghe om dit in orde te brengen.U kunt hen bereiken viaantwerpen.hertoghe@ing.beof via +3232606950. Het kantoor bevindt zich in de Korte Lozanastraat 45, 2018 Antwerpen.Wij hebben het kantoor reeds op de hoogte gebracht van uw dossier en zij staan ter uwer beschikking om u bij dit proces te begeleiden.Dank bij voorbaat voor uw begrip en medewerking.Met vriendelijke groeten,Customer CareClient ServicesT +32 2 547 61 01Mailbox klachten@ing.beING BelgiumSint-Michielswarande 60 - 1040 Brussel ------------------------------------------------------------------------------------------ATTENTION:This e-mail is private, confidential and intended only for the addressee(s). It shall not constitute any commitment for ING Belgium unless expressly agreed otherwise in a written agreement. If you are not the intended recipient, please inform the sender of this message and delete it immediately. Messages and attachments are scanned for all viruses known. If this message contains password-protected attachments, the files have NOT been scanned for viruses by the ING mail domain. Always scan attachments before opening them.ING Belgique SA - Banque-PreteurING Belgie NV - Bank/Kredietgever, Avenue Marnix/Marnixlaan 24, B-1000 Brussel/Bruxelles - TVA/BTW BE0403.200.393 - BIC BBRUBEBB - Rekening/Compte: BE45 3109 1560 2789.Courtier d'assurances inscrit a la FSMA sous le numero 12381 AVerzekeringsmakelaar ingeschreven bij de FSMA onder het nr. 12381A.General information regarding ING Belgium and its services is available on www.ing.beClick here for more information on investments.Click here for more information on our professional credits.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform