Terug

Afsluiting internet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. W.

Naar: Proximus

13/12/2023

Goedenavond,Na heel veel telefoontjes met de klantendienst is mij aangeraden om het via deze weg te proberen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ben ten einde raad.Ik heb op myproximus ontdekt dat ik sinds mei 2023 een gsm nummer heb dat op een adres staat dat ik niet ken en dat ik ook nooit heb aangevraagd. Elke maand wordt ons internet thuis afgesloten omdat we onbetaalde facturen hebben, in het begin betaalde ik die omdat ik niet doorhad dat het niet over ons internet thuis ging. Dit onbekende nummer staat niet bij op onze facturen van ons internet thuis, maar op myproximus kan ik zien dat het wel op hetzelfde klantennummer staat (615279306) maar op een onbekend adres: Berthoudersplein 2 2800 Mechelen.We hebben nu al sinds maandag geen internet meer thuis en niemand lijkt ons te kunnen helpen. Ik zie in myproximus dat alle facturen van ons internet thuis betaald zijn maar dat er nog veel openstaande bedragen zijn voor het onbekende nummer. Een collega van de klantendienst zou vandaag dat nummer voor ons alvast afgesloten hebben maar we willen uiteraard al die facturen niet betalen. We denken dat er fraude is gepleegd. Voordat we verdere stappen ondernemen hopen we dat iemand ons kan helpen.Moesten jullie nog vragen hebben mogen jullie ons altijd contacteren.Alvast bedankt voor de moeite om dit uit te zoeken en ons verder op de hoogte te houden!Met vriendelijke groeten,Lies Weckhuysen

Berichten (7)

Proximus

Naar: L. W.

03/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail van haar GSM.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-13-21.18.24.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004600506]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004600506]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: L. W.

03/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail van haar GSM.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-13-21.18.24.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004600588]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004600588]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

L. W.

Naar: Proximus

21/01/2024

Beste,Helaas is nog steeds niet het volledige bedrag terugbetaald en krijgen we nog steeds facturen van jullie terwijl we sins half december alles hebben opgezegd.

Proximus

Naar: L. W.

23/01/2024

Dag Mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat de oplossing op de voicemail is ingesproken. Openstaand factuur van 99 euro is gecrediteerd.Wij hebben eind december opdracht gegeven tot terugbetaling van 54,26 euro en 11,13 euro.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-21-19.30.41.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005251077] Ref. [THREAD_ID:1921005251077]

L. W.

Naar: Proximus

23/01/2024

Beste,Alvast bedankt voor de creditnota. We hebben inderdaad 63,39€ teruggestort gekregen maar we hadden 174,79€ teveel betaald, zou dit nog nagekeken kunnen worden aub?Alvast bedankt!

Proximus

Naar: L. W.

25/01/2024

Dag mevrouw,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail van haar GSM en bevestigd via mail.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-23-22.44.03.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005310233] Ref. [THREAD_ID:1921005310233]

Proximus

Naar: L. W.

25/01/2024

Dag mevrouw,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail van haar GSM en bevestigd via mail.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-23-22.44.03.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005310264] Ref. [THREAD_ID:1921005310264]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform