Terug

Afsluiting internet, gsm abonement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

K. X.

Naar: Scarlet

27/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie 50108085. Op 25/06/24 werden mijn diensten internet en gsm abonnement onderbroken gedurende 3 dagen nu al. Dit heeft geleid tot dat geen betalingen in de winkel kon doen zonder tv of gsm niet kunnen bellen om het probleem op te lossen. Dus afgezonderd gezeten van de buiten wereld. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de dag de betrokken diensten opnieuw te herstellen. Ik verzoek tevens een schadevergoeding van 200 euro, overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving. Met vriendelijke groet,

Berichten (3)

Scarlet

Naar: K. X.

01/07/2024

Beste,We hebben de klacht @@REF_ID@f031afb1d34486728e@REF_ID@@ met als Scarlet referentie 50108085 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven kunnen we u meedelen dat de diensten tijdelijk waren geblokkeerd vanwege een openstaand bedrag.Op 1 juli 2024 zijn de diensten weer geactiveerd nadat we de betaling hebben ontvangen.Met vriendelijke groeten,Naima A.Scarletscarlet.be

K. X.

Naar: Scarlet

02/07/2024

Ik wil een schade vergoeding, omdat julie mij volledig zonder internet en gsm abonnement hebben stop gezet. En ik helemaal niets of niemand kon bereiken zelfs niet om het probleem op te lossen. Of betalingen te doen op mijn gsm. Ik wil hier voor een schade vergoeding

Scarlet

Naar: K. X.

03/07/2024

Beste,We hebben de klacht @@REF_ID@f031afb1d34486728e@REF_ID@@ met als Scarlet referentie 50108085 in behandeling genomen.We gaan echter niet akkoord met het toekennen van een compensatie. Op 06 juni 2024 hebben we u via waarschuwingsberichten op de hoogte gebracht van het openstaand bedrag.Met vriendelijke groeten,Naima A.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform