Beste, hoe amateuristisch is het, dat bij werken van jullie bedrijf de ene kant van de straat verwittigt wordt bij een stroom afschakeling en de andere kant niet. In tijden van Corona, waar de meeste mensen verplicht worden om thuis te werken, wordt zomaar ( bij ons toch en de buren aan onze kant van de straat ) ) de stroom afgeschakeld. Geplande telefoon en video meetings kunnen niet doorgaan omdat jullie niet in staat zijn om jullie werk te doen. En wij moeten dat dan weer alles uitleggen aan onze bazen en een halve dag congé kwijt zijn voor jullie fouten. Service is voor jullie een vreemd woord. Het allerbeste is als men dan jullie service line belt, dat jullie voor Euro 86,- zullen komen kijken wat er aan de hand is, ook kunnen de mensen aan de service line zien dat er werken zijn ??? Als het de eerste keer was dat er iets mis loopt ivm werken van Fluvius kon men misschien erover kijken maar dit is al de derde vervelende zaak in onze buurt met dit bedrijf sinds begin 2020. ( een oprit die na werken van Fluvius aangelegd is moest bvb opnieuw opengebroken worden omdat de medewerkers van Fluvius en wij ook, niet erover informeert waren, dat de werken niet afgesloten waren.)En als men dan nog iets vraagt aan de verantwoordelijke krijgt men alleen maar te horen dat het de fout van iemand anders is. That's it. Welkom in de service woestijn 2020. Met vriendelijke groeten,Ralph Horatschek