Terug

Afsluiting Elektriciteit wegens werken zonder te verwittigen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. H.

Naar: FLUVIUS

22/10/2020

Beste, hoe amateuristisch is het, dat bij werken van jullie bedrijf de ene kant van de straat verwittigt wordt bij een stroom afschakeling en de andere kant niet. In tijden van Corona, waar de meeste mensen verplicht worden om thuis te werken, wordt zomaar ( bij ons toch en de buren aan onze kant van de straat ) ) de stroom afgeschakeld. Geplande telefoon en video meetings kunnen niet doorgaan omdat jullie niet in staat zijn om jullie werk te doen. En wij moeten dat dan weer alles uitleggen aan onze bazen en een halve dag congé kwijt zijn voor jullie fouten. Service is voor jullie een vreemd woord. Het allerbeste is als men dan jullie service line belt, dat jullie voor Euro 86,- zullen komen kijken wat er aan de hand is, ook kunnen de mensen aan de service line zien dat er werken zijn ??? Als het de eerste keer was dat er iets mis loopt ivm werken van Fluvius kon men misschien erover kijken maar dit is al de derde vervelende zaak in onze buurt met dit bedrijf sinds begin 2020. ( een oprit die na werken van Fluvius aangelegd is moest bvb opnieuw opengebroken worden omdat de medewerkers van Fluvius en wij ook, niet erover informeert waren, dat de werken niet afgesloten waren.)En als men dan nog iets vraagt aan de verantwoordelijke krijgt men alleen maar te horen dat het de fout van iemand anders is. That's it. Welkom in de service woestijn 2020. Met vriendelijke groeten,Ralph Horatschek

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: R. H.

17/11/2020

Beste,Ik kan begrijpen de stroomonderbreking van 22.10.2020 zeer hinderlijk is geweest, en dat u hiervoor een compensatie wenst.Wegens een fout van menselijke aard in de voorafgaande communicatie naar u, wordt deze onderbreking beschouwd als een ongeplande stroomonderbreking voor u.Hierna werd onderzocht of een forfaitaire vergoeding mocht worden uitbetaald.Het Energiedecreet omschrijft een langdurige ongeplande stroomonderbreking als een niet-geplande stroomonderbreking met technische oorzaak van minstens vier uur.Uit ons onderzoek blijkt dat er op 22.10.2020 geen stroomonderbreking was die voldoet aan de omschrijving van het Energiedecreet.Bijkomend werd de operator van het contactcenter, die u telefonisch informeerde, bijgestuurd. Men had contact moeten opnemen met de achterliggende exploitatiediensten zodoende u correcte informatie moeten geven over de werkzaamheden in de straat.Namens Fluvius en het contactcenter wens ik mij te excuseren omdat u foutieve informatie kreeg, waardoor uw ongenoegen begrijpelijk aangroeide.Ik wil u nogmaals danken voor het doorgeven van uw gefundeerde opmerking.Met vriendelijke groeten,KlachtencommissiePostbus 609090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

R. H.

Naar: FLUVIUS

17/11/2020

Het is altijd de fout van iemand anders ! Nooit zelf verantwoording opnemen ! Leren jullie dat hier op school ?

FLUVIUS

Naar: R. H.

30/11/2020

s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform