Dag TomHeel erg bedankt voor je antwoord. Jammer dat, na meerdere pogingen om de achterliggende dienst te contacteren, dit de enige manier is om een respons te krijgen.We hebben inderdaad een reeks terugbetalingen van Eneco ontvangen op 19 februari, 20 december, 7 december en 29 november voor bedragen van respectievelijk 481.68, 10, 103.07 en 455.80 euro.Na november en december hebben we echter ook nog een reeks facturen in de bus gekregen. Een voorschotfactuur in januari (94.38), een annulatie waarvan het bedrag niet overeen komt met voorgaande terugbetalingen (113.28), en een jaarafrekening op dezelfde dag waarvan ik vermoed dat deze correct is (88.86). Deze zijn ook vermeld in je pdf, maar niet in je getypte respons. Indien je deze bedragen aftelt van het bedrag van de laatste slotfactuur van 778.20 euro, kom je inderdaad aan de gestortte 481.68 euro. Maar ik wie niet in waarom deze bedragen afgehouden zijn, aangezien ze indien ik alles goed begrijp, nooit aangerekend zouden mogen zijn.Daar boven is het teruggestortte bedrag van 103.07 euro niet te matchen aan een factuur of terugstorting. Ik heb in een voorgaand chatgesprek met een eneco medewerker te horen gekregen dat het bedrag van 668.64 euro terug gestort zou zijn op onze rekening (en de medewerker had exact dit bedrag en het correcte rekeningnummer vermeld). Dit bedrag komt overeen met een slotfactuur van 23 november die op mijn overzicht in My Eneco terug te vinden is, maar niet overeen met het overzicht dat u net heeft doorgestuurd, dat dan wel overeen komt met het werkelijk gestortte bedrag. Waar het afgetrokken bedrag van 212.84 euro vandaan komt, is mij niet meteen duidelijk, en het is ook gewoon een simpel feit dat er enorm veel tegenstrijdige informatie geleverd werd.Uw antwoord schept alleszins al iets meer duidelijkheid, en ik hoop dat binnenkort alles afgesloten kan worden.Met vriendelijke groetArno Van den Eede