Terug

Afsluiten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. S.

Naar: Scarlet

30/10/2023

Op 27/10/2023 heb ik jullie gebeld om mijn internet en mijn tv en telefoon lijn stop te zetten op heden heb ik hier geen modem van jullie en ook geen tv decorder staan de enigste producten die in mijn woning staan zijn van proximus het is nu al 5 dagen gelden dat ik nog steeds niet ben af gesloten en elke keer wordt ik aan de lijn gehouden om aan te horen dat jullie er mee bezich zijn zelfde verhaal krijg ik aan te horen van jullie ik wil persee dat mijn diensten bij jullie stop worden gezet ik betaal niet voor diensten die niet werken .

Berichten (1)

Scarlet

Naar: V. S.

02/11/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01906904-78 met als Scarlet referentie 19335050 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat uw Scarlet aanvraag volledig werd geannuleerd.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform