Beste, Vorige week donderdag 24 augustus hebben ze onze 4 professionele telefoonlijnen afgesloten wegens het niet betalen van facturen. Klopt ook want wij hebben ook nooit facturen ontvangen. Wij zijn klant geworden bij BASE in juli 2022 en nooit een factuur gehad tot augustus 2023. Na meer dan 12 maanden was het saldo opgelopen tot 1276€. Na contact opgenomen te hebben met de klantendienst hebben wij per direct en met instant overschrijving een 1ste betaling van het volledige bedrag. Ze zouden de lijnen terug open zetten daarna. Na meerdere malen met de klantendienst gebeld te hebben waren onze lijnen op maandag 28 augustus nog niet open. Weer na meerdere malen vertelde toch een medewerker dat de referentie van de overschrijving niet correct was en we best opnieuw een overschrijving deden met de juiste referentie. Wij hebben dit opnieuw direct gedaan en de lijnen zouden opnieuw geactiveerd worden. Ook deze keer was BASE zn afspraken niet nagekomen en blijft ons bedrijf al 6 dagen onbereikbaar voor al onze klanten, leveranciers, medewerkers en onderaannemers. De schade is intussen niet meer te overzien en we lijden hierdoor ook enorme imago schade. Tot op heden, dinsdag 29 augustus om 18u staan onze lijnen nog steeds afgesloten. BASE heeft al wel zn fout toegegeven en stellen een 'geste'voor van 70€ die ze in mindering brengen als ze ons resterend bedrag terug storten.Dit is voor ons onaanvaardbaar gezien de enorme schade die we al hebben gehad en de vele werkuren die ikzelf en mn kantoor medewerkster hier al in hebben gestoken.BASE is op meerdere malen in de fout gegaan. Er is geen enkele factuur per mail (welke was afgesproken bij de overdracht), geen herinnering per mail, geen telefoon, geen brief per post. Geen enkele communicatie is er geweest. Enkel een mail op donderdag 24 augustus met de melding dat onze lijnen afgesloten zijn. Daar kunnen ze dan wel een mail voor sturen. Dan nog eens om hun belofte na te komen dat de lijnen onmiddelijk worden open gezet na betaling (wij hebben meerdere malen bewijs van betaling doorgemaild maar op die mails ook nooit reactie gehad.)Wij zijn met ons bedrijf enorm gedupeerd en zeer zwaar teleurgesteld om zo als klant behandeld te worden.Ik verwacht van BASE een deftige verklaring en een fixe schadevergoeding om ons bedrijf dagen lang zonder telefoon te zetten.Met vriendelijke groet, Steven SwaegersZaakvoerder Parket Swaegers