Terug

AFSLUITEN VAN REKENING

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: Belfius Banque/bank

19/11/2024

Mevrouw,Mijnheer Mijn moeder is 89 jaar,komt haar huis niet meer uit en is niet meer mobiel. Onlangs wilde ik (de zoon) een rekening afsluiten bij Belfius. Ik had mijn identiteitskaart,de identiteitskaart van mijn moeder en een geschreven, ondertekende volmacht waarin zij mij de toestemming gaf de rekening af te sluiten. Dit werd mij geweigerd, of mijn moeder moet zelf komen (praktisch niet haalbaar),of zij moet itsme hebben( zij heeft geen computer,noch smartphone),of zij moet een zorgvolmacht opstellen (€ 400 - € 600). Een zorgvolmacht om een rekenig af te sluiten ????Echt schandalig,weigeren om te weigeren.Dienstverlening onbestaande. Ik ben daar niet mee akkoord en wens dit aan te kaarten. Er zijn ongetwijfeld nog mensen in dit geval. Mvg Frank De Beul

Berichten (1)

F. D.

Naar: Belfius Banque/bank

23/12/2024

Wanneer krijg ik daar antwoord op of interesseert het u niet ?Zoals altijd bij Belfius,geen dienstverlening,geen hulp, geen enkele empathie. Mijn mening ; DE SLECHTS E BANK VAN BELGIE !!!!!!!

Bemiddeling door Testaankoop 23 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform