Terug

Afsluiten van laadpaal en laadpassen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: D’Ieteren

26/09/2023

Afgelopen weekend werden mijn laadpaal en laadpassen voor mijn elektrische auto gedeactiveerd door D'Ieteren. Vandaag vertelt de klantendienst me dat er openstaande facturen zijn. Bij verdere navraag blijkt dat men bij D'Ieteren zelf de settings van mijn account hebben aangepast waardoor de facturen van 1 van de 3 laadpassen niet verstuurd zijn. De pas werkte en werd tot augustus betaald via domiciliëring. Maar men heeft dit op eigen initiatief aangepast zonder mijn medeweten. Mijn laadpaal en passen werd geblokkeerd voor het niet betalen van 3 facturen die ik nooit ontvangen heb. begrijpen wie begrijpen kan. Ondertussen heb ik de facturen betaald, ik heb het betaal bewijs doorgestuurd maar ondanks de belofte om de paal onmiddellijk te activeren is dit nog niet gebeurd. Hier zijn zeker een aantal privacy en consumenten rechten overtreden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform