Terug

Afsluiten van energie op onze vorige verblijfplaats

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Eneco

22/04/2022

Op 14/03 LL zijn we verhuisd naar de St-Jansstraat 16/201 te 3800 St-Truiden. We hebben ons contact van ons oud adres overgenomen en zijn terug met jullie in zee gegaan.We vroegen (op 14/03) om op ons oud adres te kunnen genieten van het tarief LEEGSTAND maar daar wensten jullie niet op in te gaan.Ondertussen ontvingen we aan afrekening gebaseerd op vermoedens (meterstanden). Bedrag 2264,08€. Als brave burgers hebben we dit betaald.Heden ontving ik van fluvius een brief geen contract voor elektriciteit en gas op ons oude adres.We wensen dit zo snel mogelijk in orde te krijgen zodat we in orde zijn op beide adressen. Zolang onze woning niet verkocht is hebben we gas en elektriciteit nodig.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform