Terug

Afsluiten tv en internet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Proximus

21/01/2019

Door omstandigheden was Ik 11 dagen te laat voor het betalen van mijn factuur, andere openstaande facturen heb ik niet, toch ben ik afgesloten door proximus van tv, en werd mijn internet verbruik beperkt.Ook is er een eenmalige kost bijgekomen op mijn volgende factuur van 60 euro, volgens mij is dit onterecht.

Berichten (2)

Proximus

Naar: A. V.

25/01/2019

Dag mevrouw , Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192950828426]

Proximus

Naar: A. V.

08/02/2019

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail vanzijn/haar GSM, en bevestigd via mail.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Anneleen VerrycktHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartRef. [THREAD_ID:192951371933]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform