Terug

Afsluiten telefoonnummer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Mega

01/06/2024

Beste,in mei werd mijn factuur aan de verkeerde bank ter domiciliëring aangeboden waardoor ik die inderdaad te laat betaald heb nl op 28/5/2024 met een instantoverschrijving. Op 28/5/2024 werd mijn telefoon afgesloten zonder verwittiging. Elke dag heb ik gebeld met de dienst en elke medewerker had een ander antwoord klaar. Het zou aan mijn telefoon Motorola G6 liggen, ik kon niet buiten bundel bellen (een bundel van 15Gb waarvan minder dan 1 Gb verbruikt werd) het lag zeker niet aan Mega want bij hen stond alles al vrij vanaf 28/5Op 31/5 ging men zelfs zo ver dat Mega zei dat het niet aan hen lag maar aan de marktpartner, wie dat dan ook moge zijn.Ik ben alleenstaande en mindervalide en een week zonder telefoon is een gevaarlijke situatie ik kan zelfs 112 niet bereiken omdat er geen 4G is. Op de volgende factuur staan 20,00 euro kosten vermeld wegens laattijdige betaling, terwijl de factuur toch nog binnen de maand betaald werd, maar daar hoeft voor mij geen discussie over te zijn.Maar ik wil een onmiddellijke aansluiting van mijn telefoon en ofwel kwijtschelding van de aanmaningskosten ofwel een schadevergoeding voor de periode van het niet kunnen gebruiken van mijn telefoon.Dit abonnement heb ik genomen via Test Aankoop dus hoog tijd om uw aanbiedingen op te volgen.

Berichten (1)

Mega

Naar: A. C.

11/06/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste mevrouw Cnops,We hebben jouw klacht via Test Aankoop goed ontvangen.Allereerst mijn excuses voor de ongemakken die je hebt ervaren door het niet werken van de SIM-kaart. We hebben een aanvraag lopende bij onze marktpartner Transatel om uit te zoeken wat er juist scheelt. Ik heb helaas geen zicht op de exact termijn van de verwerking en hoe snel er een oplossing zou zijn. Graag had ik van jou nog even geweten of het mogelijk is om een test te doen met een ander toestel, om te controleren of het probleem niet aan de gsm zelf zou liggen.Het is natuurlijk ook mogelijk dat de SIM-kaart defect is. Indien uit onze aanvraag bij onze marktpartner blijkt dat het probleem zich niet achterliggend situeert, kunnen we een nieuwe SIM-kaart opsturen om eens na te kijken of dit het probleem zou verhelpen.Ik heb de herinneringskosten van €20 intussen in mindering gebracht op jouw volgende factuur. Je mag de huidige factuur verrekenen met de volgende factuur die je ontvangt, de huidige factuur staat momenteel sowieso on hold.Zodra wij een update voor jou hebben omtrent de stand van zaken in dit dossier, laten wij jou meteen iets weten. Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor jouw geduld.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JorisKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem ?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[G36EZL-WX06W]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform