Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste mevrouw Cnops,We hebben jouw klacht via Test Aankoop goed ontvangen.Allereerst mijn excuses voor de ongemakken die je hebt ervaren door het niet werken van de SIM-kaart. We hebben een aanvraag lopende bij onze marktpartner Transatel om uit te zoeken wat er juist scheelt. Ik heb helaas geen zicht op de exact termijn van de verwerking en hoe snel er een oplossing zou zijn. Graag had ik van jou nog even geweten of het mogelijk is om een test te doen met een ander toestel, om te controleren of het probleem niet aan de gsm zelf zou liggen.Het is natuurlijk ook mogelijk dat de SIM-kaart defect is. Indien uit onze aanvraag bij onze marktpartner blijkt dat het probleem zich niet achterliggend situeert, kunnen we een nieuwe SIM-kaart opsturen om eens na te kijken of dit het probleem zou verhelpen.Ik heb de herinneringskosten van €20 intussen in mindering gebracht op jouw volgende factuur. Je mag de huidige factuur verrekenen met de volgende factuur die je ontvangt, de huidige factuur staat momenteel sowieso on hold.Zodra wij een update voor jou hebben omtrent de stand van zaken in dit dossier, laten wij jou meteen iets weten. Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor jouw geduld.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JorisKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem ?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[G36EZL-WX06W]