Terug

afsluiten rekeningen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. K.

Naar: Keytrade Bank

13/04/2021

Beste, ik heb nu al 3 keer formulieren ingevuld ( al vanaf 14/01/2021) om al mijn rekeningen af te sluiten en reeds 3 keer getelefoneerd telkens met het antwoord hun collega het vergeten was.er is nu een foutieve handeling geweest van een overschrijving die niet meer kon. Dus gelieve direct alles recht te zetten . Ik eis dat dit nu rechtgezet wordt en dat ik daar een schrijven van krijg. Volgende stap is schadevergoeding .

Berichten (2)

Keytrade Bank

Naar: R. K.

16/04/2021

Geachte,De rekeningen werden op 12/04/2021 afgesloten en de klant werd geinformeerd.Met vriendelijke groetenDavid SacheKeytrade Bank, Belgian branch of Ark?a Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Boulevard du SouverainB-1170 BrusselDisclaimer: This e-mail and any attachments thereto may contain confidential information which is intended for the sole use of the natural person(s) to whom the information relates named above. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify dpo@keytradebank.com immediately and delete the material from any device. For more info please visit s:www.keytradebank.be/enrivacy-policy/

R. K.

Naar: Keytrade Bank

04/05/2021

Na telefonisch contact waren de rekeningen van mijn vrouw L.O nog steeds niet afgesloten.Gelieve mijn vrouw te laten weten of dit nu in orde is! U hebt alle documenten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform