Terug

afsluiten rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Keytrade Bank

04/12/2024

Geachte, - Op 30/10/2024 vroeg ik Keytrade om mijn (lege) beursrekening af te sluiten alsook al mijn andere rekeningen en het resterende saldo naar mijn bankrekening bij Crelan over te maken. - Op 6/11/2024 stuurde ik , aangezien ik hiervan geen ontvangstbevestiging of enige andere reactie kreeg, via hun contactformulier de vraag of er een probleem was met mijn aanvraag. - Op 20/11/2024 kreeg ik via e-mail het antwoord dat mijn aanvraag werd behandeld, met excuses voor het laattijdige antwoord. - Op 4/12/2024 zijn de rekeningen nog altijd niet afgesloten en staat het resterende saldo nog altijd op mijn rekening bij Keytrade. Waarom duurt dit zo lang? MVG

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: R. S.

06/12/2024

Beste, Wij hebben kennis genomen van deze klacht. Wij hebben de klant gecontacteerd. Met vriendelijke groeten Franck Marin Quality Officer Keytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France) Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels +32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.com Si vous n’êtes pas entièrement satisfait par le traitement de votre plainte par Keytrade Bank vous pouvez la soumettre au Service Médiation des Services Financiers, en abrégé Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Bruxelles; : www.ombudsfin.be ; ombudsman@ombudsfin.be) qui est une entité qualifiée de règlement extrajudiciaire des litiges de consommation en matières financière. Indien u niet geheel tevreden bent over de afhandeling van uw klacht bij Keytrade Bank, kunt U de klacht voorleggen aan de Ombudsman in financiële geschillen, afgekort tot Ombudsfin (North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel; :www.ombudsfin.be ; ombudsman@ombudsfin.be), een gekwalificeerde entiteit voor buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen in financiële aangelegenheden. If a complaint is not dealt with to your full satisfaction by Keytrade Bank, you may submit it to the Financial Services Mediation Service known as Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Brussels; :www.ombudsfin. be; ombudsman@ombudsfin.be), a qualified entity for out-of-court settlement of consumer disputes in financial matters. De : klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be Envoyé : mercredi 4 décembre 2024 13:30 À : qualitycare@keytradebank.com qualitycare@keytradebank.com Objet : afsluiten rekening ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Disclaimer: This e-mail and any attachments thereto may contain confidential information which is intended for the sole use of the natural person(s) to whom the information relates named above. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify dpo@keytradebank.com immediately and delete the material from any device. For more info please visit : s:www.keytradebank.be/enrivacy-policy/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform