Beste,Op 15/11/2021 deed ik een aanvraag om mijn rekening bij Deutsche Bank op te zeggen. Ik kreeg een ontvangstbevestiging van deze aanvraag.Op 10/12/2021 had ik nog steeds geen nieuws over de afsluiting van mijn rekening dus stuurde ik Deutsche Bank een mail via hun contactformulier op de website met de vraag om me te laten weten of mijn rekening succesvol is afgesloten. Enkele dagen later werd ik gebeld en kreeg ik te horen dat mijn rekening niet afgesloten kon worden aangezien er enkele eurocent op stond. Ik had nochtans al mijn geld van de rekening gehaald. Ik moest eerst dit geld eraf halen alvorens de rekening kon afgesloten worden. Ik heb gezegd dat ik dat geld niet wil, er werd toen voorgesteld om dit te schenken aan een liefdadigheidsorganisatie. Ik stemde toe.Ik vroeg of ik bevestiging kon krijgen zodra mijn rekening was afgesloten, ik kreeg te horen dat dit niet kan en er nooit een schriftelijke noch telefonische bevestiging wordt gegeven bij succesvolle afsluiting van de rekening. Blijkbaar moet een (ex-)klant er dus vanuit gaan dat de rekening wel afgesloten zal worden. Wat dus niet gebeurt.Op 04/01/2022 stuurde ik nog eens een mailtje via het contactformulier waar ik expliciet vroeg om schriftelijk per mail of brief een bevestiging te krijgen van de stopzetting van mijn rekening. Ik merkte namelijk dat ik bankkosten kreeg aangerekend voor het jaar 2022 voor de rekening die ik al sinds november 2021 probeer af te sluiten.Ik word opnieuw opgebeld (ipv schriftelijk gecontacteerd te worden zoals gevraagd) en krijg het excuus te horen dat er teveel mensen momenteel hun rekening stopzetten en dat er maar een beperkt aantal per dag kunnen afgesloten worden, dus dat ik moet wachten, maar dat ik de kosten zeker niet zal moeten betalen.Ik kreeg gisteren, 27/01/2022, een mail in mijn mailbox met de melding dat er een nieuw document zou zijn toegevoegd in mijn e-Safe van Deutsche bank getiteld Kostenoverzicht. Dit wilt zeggen dat mijn rekening nog steeds niet is afgesloten. Ik heb het document zelf niet bekeken omdat ik mijn bankkaarten en digipass reeds vernietigd heb.Ik eis een schriftelijke bevestiging van de stopzetting van mijn rekening ASAP en kwijtschelding van kosten.Vriendelijke groet.