Terug

afsluiten rekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

06/08/2021

BesteIk beliste mijn rekening(en) stop te zetten n.a.v. de tariefverhogingen door ING.De mogelijkheid om gratis en zonder verplichtingen de rekening stop te zetten werd gegarandeerd. In de praktijk blijkt dit minder vlot te verlopen. De enige rekening die ik, volgens de medewerker bij ING Herent, onmogelijk kon afsluiten was de zichtrekening op mijn naam omdat hier een hypothecair krediet aan gekoppeld is. Deze rekening zou volledig gratis blijven.Voor de tweede maand op rij merk ik dat de lening betaald wordt via mijn nieuwe bankrekening + zie ik ook dat er een kostenafrekening gebeurde voor de voorbije maand, daar waar er gezegd werd dat de rekening gratis beleef!Liever zou ik hebben dat de rekening alsnog afgesloten en de kostenafrekening terugbetaald wordt. Mijn lening kan perfect via mijn nieuwe bankrekeningnummer verlopen.Uit de praktijk blijkt nu dat ING dit al 2x zelf zo liet doorgaan.Alvast bedankt voor de feedback.Kristine De Lauw

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: K. D.

07/09/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform