BesteIk beliste mijn rekening(en) stop te zetten n.a.v. de tariefverhogingen door ING.De mogelijkheid om gratis en zonder verplichtingen de rekening stop te zetten werd gegarandeerd. In de praktijk blijkt dit minder vlot te verlopen. De enige rekening die ik, volgens de medewerker bij ING Herent, onmogelijk kon afsluiten was de zichtrekening op mijn naam omdat hier een hypothecair krediet aan gekoppeld is. Deze rekening zou volledig gratis blijven.Voor de tweede maand op rij merk ik dat de lening betaald wordt via mijn nieuwe bankrekening + zie ik ook dat er een kostenafrekening gebeurde voor de voorbije maand, daar waar er gezegd werd dat de rekening gratis beleef!Liever zou ik hebben dat de rekening alsnog afgesloten en de kostenafrekening terugbetaald wordt. Mijn lening kan perfect via mijn nieuwe bankrekeningnummer verlopen.Uit de praktijk blijkt nu dat ING dit al 2x zelf zo liet doorgaan.Alvast bedankt voor de feedback.Kristine De Lauw