Beste
Bij deze wens ik een klacht in te dienen om mijn telecommunicatie services te hebben afgesloten op 22/10/2024. Dit heeft me ontzettend veel problemen bezorgd (ik stond die dag namelijk in panne en kon niemand bellen). De reden hiervoor zou een wanbetaling zijn voor een factuur die betaald diende te worden voor 16/10/2024. Amper 6 dagen te laat en afgesloten! Ik vind dit schandalig na 24 jaar klant te zijn bij Proximus en nu zou ik hiervoor nog moeten betalen (+/- 70€)
- one time charges
- third party charges
Ik hoop dat deze kunnen kwijtgescholden worden, want hier ga ik niet mee akkoord.
Waarom krijg ik mijn facturen in het Engels?
De reden waarom deze factuur niet tijdig betaald werd is omdat de Proximus App weer niet werkte en ik heb de gewoonte om via deze weg te betalen + hiervoor meermaals een uur op wacht gestaan om een medewerker te spreken om het technisch probleem te melden maar nooit iemand aan de lijn gekregen.
Ik heb buiten de dag van de afsluiting, geen enkele verwittiging gehad > klopt niet met de info op de website, zie bijlage.
Hopelijk zijn jullie even snel in antwoorden als in afsluiten.
Mvg
Lynn Vanlaethem