Terug

afsluiten aansluiting bij afbraakpand

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. R.

Naar: Proximus

12/01/2018

Sinds oktober 2017 bellen en mailen wij de klantendienst met de vraag om een datum te verkrijgen zodat ze de oude proximusaansluiting verwijderen bij ons afbraakpand, dit om schade aan de kabel te vermijden. Ondanks de bevestigingsmail van ontvangst met id-nummer vinden ze ons dossier niet meer terug. Het afsluiten van de proximuskabel mag enkel door de nutsmaatschappij zelf gebeuren, dus als particulier sta je machteloos, als men zo lang niet reageert. In december brachten wij een bezoek aan de proximuswinkel en daar kan men ook niet verklaren waarom de technische dienst niet reageert op onze vraag. Zij konden niets voor ons doen buiten te zeggen: je moet bellen. Soms kregen wij ook een antwoord : ze zullen terugbellen (ook weer vandaag), soms zeiden ze: ik heb u correct geïnformeerd enz. Kan u eens aandringen dat dit voor de 20 ste opgelost is? Dan mogen wij het pand afbreken.

Berichten (2)

Proximus

Naar: G. R.

16/01/2018

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestigen wij dat wij uw aanvraag in behandeling hebben genomen. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/supportwww.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192935336097]

Proximus

Naar: G. R.

26/02/2018

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail vanzijn/haar GSM, en bevestigd via mail.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Marijke WindeyHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartRef. [THREAD_ID:192937453311]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform