Ik was op vakantie in Engeland. Door ziekte had ik besloten om vroegtijdig terug naar huis te keren. Ik koos daarvoor FlixBus. 31 juli (0u52) wou ik een bus nemen maar die werd zo'n uurtje na mijn bestelling geannuleerd, ik had gelukkig net geen treinticket gekocht om in Liverpool te geraken. Ik had een nieuwe bus geboekt op 1 augustus (0u52) in Liverpool. Alles was geregeld en ik stond klaar voor vertrek. Om 0u37 lokale tijd krijg ik bericht dat de bus geannuleerd was. Daar stond ik met zo'n 10 andere mensen in het midden van de nacht zonder bus maar ook zonder een plek om terug naartoe te gaan... Gewoonweg onacceptabel. Dat een bus niet kan komen opdagen, akkoord. Maar 15 minuten op voorhand? Het is onmogelijk dat ze pas 15 minuten op voorhand wisten dat er geen bus ging komen opdagen. Om 1u snachts is het praktisch onmogelijk om een slaapplek te vinden.Ik heb in alle paniek een fout gemaakt met mijn geld terug te krijgen (het was 1u snachts in een vreemde stad, can you blame me?). Ik heb nu dus maar een deel terug gekregen.Ik heb overnachting kunnen regelen maar dat heeft mij wel extra geld gekost en ik ben pas enkele dagen later naar huis kunnen gaan, uiteraard niet meer via Flix, die ga ik nooit meer proberen te boeken.Ik heb de dag erop contact opgenomen met de klantendienst (die ook al zeer goed verborgen was op hun website, zelfs onzichtbaar via de mobiele versie op safari). Via laptop is het dan toch gelukt en heb ik geld teruggevraagd voor het deel dat ik verloren heb + de overnachting die ik halsoverkop nog heb moeten regelen. Na 14 dagen nog steeds niets, zelfs geen reactie dat ze ermee bezig zijn of het gaan bekijken.Het geld is één ding maar dat is het minst van mijn zorgen. Wat ik niet kan hebben is dat ik daar met een 10-tal andere mensen machteloos stond terwijl FlixBus een droog berichtje stuurt dat de bus niet kan komen opdagen. Als ik informeer bij andere mensen die ervaring hebben met FlixBus hoor ik alleen maar negatieve reacties.Aangezien dit blijkbaar zeer vaak voorvalt vind ik het onacceptabel dat deze firma hier mee blijft weg komen.Daarom ook mijn klacht, des te meer aandacht er komt naar deze onwaarschijnlijk slechte service.Er komt gewoonweg helemaal geen reactie dus dan kan er zeer weinig als er geen dialoog is. Op deze manier komen ze hier gewoon mee weg en ben ik zwaar in het zak gezet.Ik hoop dat ik via deze weg wél gehoord wordt en dat ik mijn centjes terug krijg maar belangrijker vind ik nog dat andere mensen niet hetzelfde moeten mee maken als ik heb meegemaakt. In het midden van de nacht alleen op straat staan zonder een plek om naartoe te kunnen gaan en op de koop toe dan nog eens niet gehoord te worden en gewoon volledig ten onrechte behandeld te worden.Ik heb verschillende foto's en tijdsaanduidingen van de boeking, het bericht van het aflassen van de bus en verschillende andere foto's om te kunnen aantonen wat er gebeurd is.Alvast bedankt voor het doornemen van mijn klacht en hopelijk spoedig reactie.