Terug

Afrekeningsfactuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Luminus

09/04/2024

BesteIk verstaan niet dat ik zo een hoge afrekening krijg , bij aanvang wass afgesproken dat er geen hoge rekening zou komen daarom was het voorschot ook besproken , moet het niet voldoende zijn zou ik zevan op de hoogte gesteld worden ! En dat is 2 maand geleden gebeurd een verhoging van 60€ 2maanden zou voldoende zijn ! Maar ik krijg hier ineens een afrekenning van 1085€ Dit kak toch niet aub ,telt een afspraak dan niet meer voor luminus of mogen ze zomaar dingen veranderen , help me aub

Berichten (4)

Luminus

Naar: J. M.

10/04/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Luminus

Naar: J. M.

11/04/2024

Geachte heer Machnicka,Beste Johnny,Wij komen bij u terug op dit dossier.Onze collega Glenn heeft gisteren telefonisch contact met u opgenomen om uw hoge afrekening te overlopen:U hebt een hoog gasverbruik:U had een betwisting aangevraagd voor de meterstand nacht elektriciteit, maar bij nazicht bleek deze in lijn te liggen.U hebt dan samen de mogelijkheden voor uw hoog verbruik gas overlopen:U had te maken met gaslek aan de meter en niet-werkende thermostaat.Samen met de korte periode (wintereffect) verklaart dit het hoog verbruik.Collega heeft u aangeraden om regelmatiger de meterstanden in te geven in MyLuminus voor meer inzicht:Voor de hoge afrekening kunnen wij u een kosteloos afbetalingsplan voorstellen van 11 maanden.Wij vernemen graag van u of een afbetalingsplan wil ontvangen.Hoogachtend,Quality Prioritywww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

J. M.

Naar: Luminus

11/04/2024

Beste Ik heb van flivius bevestigingsbrief gekregen dat er zen lekage bij mij binnen was Waar kan ik hiermee terecht aub , kan er dan een vermindering van mijn afrekenning aangepast worden ?Mvg johnny

J. M.

Naar: Luminus

11/04/2024

Beste hierbij de bijlage van de lekagen van flivius ,kan er aub iets aan de afrekening gedaan worden ,? Graag antwoord aub


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform