Terug

Afrekeningsfactuur electriciteit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: ELEGANT

16/06/2020

Initiatief van Elegant september 2019 om mij te contacteren met vraag over te stappen van mijn leverancier naar hen. Overstap medio oktober 2019 met doorgave meterstand (3.838 KW/h). Afrekening al na 173 dagen (5/4/2020) en als zonnepanelen bezitter met een hoge meterstand van 4.978KW/h of een verbruik op 173 dagen van 1.140 KW/h. Op dit verbruik wordt naast de energiekost, een distriibutietarief, transportkosten en nog een reeks anderen prorataverbruik kosten aangerekend voor een totaalbedrag van 245,10 €.Ik heb mijn zonnepaneelinstallatie in gebruik genomen eind mei 2011 dus 9 jaar geleden. Mijn meter staat thans op 4.424 KW/h of een gemiddeld jaarlijks verbruik van 491,55 KW/h.Op basis van dit reëel verbruik betaal ik circa 130 € teveel aan voornoemde kosten. Een vraag om een redelijke oplossing resulteerde tot hiertoe enkel in een warrige uitleg en een dreigement met ingebrekestelling. Van enige tegemoetkoming geen sprake.

Berichten (1)

ELEGANT

Naar: G. V.

01/07/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform