Beste,Onze excuses voor het misverstand. Met het voorstel voor eenafbetalingsplan bedoelden wij geenszins dat u moeilijkheden ondervindt bijhet betalen van de factuur.Wij begrijpen dat het onverwacht kan zijn om een eindafrekening voor viermaanden te ontvangen met een te betalen bedrag. Het is echter belangrijk omrekening te houden met het daadwerkelijke verbruik gedurende deze periode.Ons voorstel voor een afbetalingsplan was bedoeld als een hulpmiddel enniet als een suggestie dat er betalingsproblemen zijn. Wij betreuren hetdat dit een negatieve indruk heeft gewekt, dit was absoluut niet onzeintentie.Uw eerste voorschotfactuur wordt opgesteld volgens de richtlijnen van denetbeheerder, gebaseerd op het gemiddelde verbruik van de afgelopen driejaar op het betreffende adres. De jaarlijkse meteropname vindt plaats inmei, en hier is geen rekening mee gehouden, waardoor uw geschattejaarverbruik is berekend over een periode van vijf maanden in plaats vantwaalf maanden. Dit zijn factoren die van invloed zijn op de opmaak van uwvoorschotfactuur.Wij begrijpen dat u hiervan niet op de hoogte was. We hebben dezeinformatie doorgegeven aan onze verkooppartners zodat zij hier in detoekomst rekening mee kunnen houden en dit ook duidelijk aan klantencommuniceren om dergelijke situaties te voorkomen.Onze oprechte excuses voor de minder goede ervaring die u heeft gehad metonze diensten. Wij doen er alles aan om uw contract op correcte wijze af tesluiten.Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben. Ik wens u nog een fijnedag.Met vriendelijke groeten,VirginieUw Elegant-dossierbeheerder *Elegant*Kleine Nieuwedijkstraat 53/22800 Mechelen------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------*éééé