Terug

Afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. N.

Naar: Energie.be

04/03/2025

Betreft: Betwisting van factuurnummer 251712657 van 22/01/2025 Geachte mevrouw/heer, Ik heb van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 460.92. Dat moet echter een vergissing zijn: Dit bedrag is betaald en nu krijgen we een aanmaning van een bedrag van €509.49 van dezelfde afrekening. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk €48.57, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Berichten (5)

Energie.be

Naar: K. N.

05/03/2025

Dag ​Katrien , Wij ontvingen jouw klacht via Testaankoop aangaande jouw openstaand saldo. Ik ben het even voor je gaan nakijken en de herinnering die je recent ontving, is naar aanleiding van jouw betaalplan dat werd geannuleerd en niet de reeds door jou betaalde eindafrekening 251712657. Op datum van 25/11/2024 ontving je jouw afrekening 241566078 ten bedrage van 849,15 euro, dit voor de verbruikperiode van 02/11/2023 tot en met 01/11/2024. Hier vroeg je een betaalplan voor in 5 maandelijkse termijnen. Hieronder alvast een overzicht van het toen afgesproken betaalplan. Op datum van 02/12/2024 ontvingen wij de betaling van de eerste termijn ten bedrage van 169,83 euro. Op datum van 02/01/2025 ontvingen wij de betaling van de tweede termijn ten bedrage van 169,83 euro. Omdat we geen betaling ontvingen van je derde termijn verstuurden wij 10/02/2025 een herinnering om de termijn te betalen. ​Op datum van 26/02/2025 ontvingen wij geen betaling nog een reactie van je waardoor jouw betaalplan werd geannuleerd en je hierover een mail ontving om het resterende bedrag van 509,49 euro te betalen. Voor jouw eindafrekening 251712657 ten bedrage van 460,92 euro ontving je geen herinnering en deze werd ook zoals je aangeeft tijdig betaald. Deze eindafrekening heeft een verbruiksperiode van 01/11/2024 tot en met 14/01/2025. Het openstaand saldo van 509,49 euro betreft de verbruiksperiode voor die van je eindafrekening, waardoor deze nog betaald dient te worden. Mogen wij vriendelijk vragen dit saldo te betalen binnen 5 dagen. In bijlage kan je een kopie vinden van zowel jouw eindafrekening 251712657 als de afrekening 2415660778 en een kopie van het betaalplan, de herinnering van het betaalplan en de mail waar we aangeven dat je betaalplan werd stopgezet. Heb je verder nog vragen? Aarzel zeker niet om ons te contacteren. Met Energieke groeten, Kayleigh Payments Compliance Lead www.energie.be Op Di, 4 Mrt om 8:45 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 235070:1867562

K. N.

Naar: Energie.be

05/03/2025

Beste, Aangezien we niet meer aan deze facturen in het account konden we dit nakijken Jullie reagerende niet direct op onze gewone mails en berichten waardoor we via testaankoop zijn moeten gaan. Nu zien we het verschil in de facturen. We dachten dat beide bedragen over de eindafrekening ging. We hebben het bedrag overgeschreven. Kunnen jullien laten weten als de betaling is aangekomen? Mvg Katrien

Energie.be

Naar: K. N.

07/03/2025

Dag ​Katrien , Goed dat je laat weten dat je in de war was, omdat je geen toegang meer had tot je klantenzone. Fijn te lezen dat het ondertussen duidelijk is. We hebben jouw betaling goed mogen ontvangen, waarvoor dank. Op dit ogenblik heb je geen openstaand saldo meer. Heb je verder nog vragen? Aarzel zeker niet om ons te contacteren. Alvast een fijn en zonnig weekend toegewenst. Met Energieke groeten, Kayleigh Payments Compliance Lead www.energie.be Op Wo, 5 Mrt om 6:45 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ In welke mate ben je tevreden over het antwoord op je vraag? Zeer ontevreden Ontevreden Neutraal Tevreden Zeer tevreden 235387:1867562

K. N.

Naar: Energie.be

07/03/2025

Beste, Is nu alles in orde op ons account? Mvg Katrien

Energie.be

Naar: K. N.

11/03/2025

Dag Katrien , We hebben jouw betaling inderdaad goed mogen ontvangen, waarvoor dank. Op dit ogenblik heb je geen openstaand saldo meer. Heb je verder nog vragen? Aarzel zeker niet om ons te contacteren. Met Energieke groeten, Kayleigh Payments Compliance Lead www.energie.be Op Vr, 7 Mrt om 2:15 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 236114:1867562


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform