Dag Katrien
,
Wij ontvingen jouw klacht via Testaankoop aangaande jouw openstaand saldo.
Ik ben het even voor je gaan nakijken en de herinnering die je recent ontving, is naar aanleiding van jouw betaalplan dat werd geannuleerd en niet de reeds door jou betaalde eindafrekening 251712657.
Op datum van 25/11/2024 ontving je jouw afrekening 241566078 ten bedrage van 849,15 euro, dit voor de verbruikperiode van 02/11/2023 tot en met 01/11/2024.
Hier vroeg je een betaalplan voor in 5 maandelijkse termijnen. Hieronder alvast een overzicht van het toen afgesproken betaalplan.
Op datum van 02/12/2024 ontvingen wij de betaling van de eerste termijn ten bedrage van 169,83 euro.
Op datum van 02/01/2025 ontvingen wij de betaling van de tweede termijn ten bedrage van 169,83 euro.
Omdat we geen betaling ontvingen van je derde termijn verstuurden wij 10/02/2025 een herinnering om de termijn te betalen.
Op datum van 26/02/2025 ontvingen wij geen betaling nog een reactie van je waardoor jouw betaalplan werd geannuleerd en je hierover een mail ontving om het resterende bedrag van 509,49 euro te betalen.
Voor jouw eindafrekening 251712657 ten bedrage van 460,92 euro ontving je geen herinnering en deze werd ook zoals je aangeeft tijdig betaald.
Deze eindafrekening heeft een verbruiksperiode van 01/11/2024 tot en met 14/01/2025.
Het openstaand saldo van 509,49 euro betreft de verbruiksperiode voor die van je eindafrekening, waardoor deze nog betaald dient te worden.
Mogen wij vriendelijk vragen dit saldo te betalen binnen 5 dagen.
In bijlage kan je een kopie vinden van zowel jouw eindafrekening 251712657 als de afrekening 2415660778 en een kopie van het betaalplan, de herinnering van het betaalplan en de mail waar we aangeven dat je betaalplan werd stopgezet.
Heb je verder nog vragen? Aarzel zeker niet om ons te contacteren.
Met
Energieke groeten,
Kayleigh
Payments Compliance Lead
www.energie.be
Op Di, 4 Mrt om 8:45 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef:
235070:1867562