Terug

Afrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

M. C.

Naar: Luminus

05/09/2024

Beste, Wij hebben nog steeds geen contact gehad met Luminus . En ze proberen nog steeds geld van mijn rekening te halen we zijn er al meer dan twee jaar weg. En krijgen plots afrekeningen van veel geld terwijl wij geen grote verbruikers zijn. Zeker geen gas want wij verwarmde alles met hout en heel weinig gas ,nu krijgen wij een afrekening van 795 euro. Als.je belt duurt het inmens lang om binnen te komen. Had al een klacht ingediend maar geen respons. Bij deze probeer ik het nog eens ,en ik hoop dat mijn abonnement bij testaankoop gelukt is zodat er verder kan geholpen worden. De eerste keer dat de afrekening kwam heb ik die betaald maar nu is het wel genoeg geweest.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 05 september 2024

Luminus

Naar: M. C.

06/09/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,LuminusVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: Thursday, 5 September 2024 08:00Aan: Priority priority@luminus.beOnderwerp: Afrekening‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform