Terug

Afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. S.

Naar: Eneco

21/11/2023

Op 28/08 zijn onze meterstanden opgenomen door fluvius . Op 11/09 hebben wij de afrekening ontvangen . Dit was echter enkel voor elektriciteit. Van gas is geen spoor te vinden . Na eerder al telefonisch contact te hebben gehad met klantendienst werd toegegeven dat er iets niet klopte maar dat de afrekening wel ging komen.Ondertussen is in mijn voorschot factuur wel al gas mee voorzien en krijg ik iedere maand een 10 tal dagen voor vervaldatum van de factuur een herinnering om niet vergeten te betalen. Bij te late betaling riskeer ik een compensatie te moeten betalen. Het zou prettig zijn dat dit in 2 richtingen gaat.

Berichten (2)

Eneco

Naar: F. S.

11/12/2023

Beste Frank,Bedankt voor je vraag in verband met je afrekening van aardgas. Op dit moment kunnen we nog geen definitief antwoord voorzien maar je dossier is in behandeling. Ik blijf dit persoonlijk opvolgen en van zodra ik meer nieuws heb breng ik je verder op de hoogte.Met vriendelijke groeten,TomCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.

Eneco

Naar: F. S.

06/01/2024

Beste Frank,In navolging van je klacht via testaankoop bevestig ik jou dat we je afrekening voor aardgas hebben opgemaakt. In bijlage een kopie van deze factuur. Onze excuses voor de vertraging. Je tegoed is op 3-1-2024 teruggestort naar je rekening.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform