Terug

afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: FLUVIUS

06/11/2023

Beste,ik heb nog steeds mijn afrekening (tegoed) niet ontvangen. Ik heb jullie al eens gecontacteerd en het bleek een computer probleem te zijn.Vreemd dat een computer probleem maanden duurt in deze tijden en mocht ik een computer probleem hebben fluvius minder begrip zou hebben en zelfs aangetekend schrijft in een niet vriendelijke en dwingende stijl. Ik heb daar spijtig genoeg een voorbeeld van. (het probleem gemeld aan fluvius waar ikzelf niets kon aan doen.)

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: M. P.

06/11/2023

BesteOm onderstaande klacht te kunnen behandelen, hebben we meer gegevens nodig.Kan je ons EAN code en/of verbruiksadres doorgeven aub ?Alvast dank voor aanvullende info.Vriendelijke groetenE Aerts s:www.fluvius.be/disclaimer

M. P.

Naar: FLUVIUS

06/11/2023

Beste,ean code : 541448820061540543verbruiksadres is Zandstraat 103 3271 Averbode

FLUVIUS

Naar: M. P.

07/11/2023

Beste heer PutseysMomenteel belet een foutcode in het marktoverkoepelende gegevensuitwisseling-platform dat uw leverancier de data van de elektriciteitsmeter ontvangt.Dit issue wordt onderzocht door data-experten van de netbeheerder en van de commerciele marktspelers.Vanuit Fluvius helpen we mee aan de oplossing, in afwachting kunnen we niet anders dan om uw geduld vragen.Ik volg dit verder op en zal u terug contacteren als ik meer informatie heb.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform