Terug

Afrekening verwarming vertrekkende huurder

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: ISTA

01/11/2019

Sinds 2010 ben ik klant bij ISTA voor de jaarlijkse afrekening van de verwarming met de huurders.Hierbij mijn mailverkeer met ISTA, naar mijn mening spreekt dit voor zich.Hun mail van donderdag 5 september is een pareltje van heldere communicatie. Behalve deze ene mail heb ik nooit enige reactie ontvangen.Mail van mij naar ISTA op 5 septemberGeachte heer, mevrouw,Op 26 augustus is de huurder vertrokken van het appartement op de tweede verdieping (ik meen dat dit in uw klassement appartement 003 is).Is het mogelijk mij de afrekening te bezorgen voor de verwarming? Met dankAntwoord van ISTA op 5 septemberGeachte,In antwoord op uw vraag, we hebben goed ontvangen uw verzoek om overplaatsing naar het appartement 2V/003.Bevestigen wij de aandacht op het feit dat de afrekening als gevolg van dit onderzoek zal alleen worden gemaakt op einde van het jaar, volgens het jaarlijkse onderzoek van het hele gebouw en de receptie vergoeding te verdelen.Bien à vous – Met vriendelijke groetenMail van mij aan ISTA op 4 oktoberUw tekst is compleet onbegrijpbaar. Intussen heb ik echter meerdere telefonische contacten gehad met uw firma, en daaruit heb ik begrepen dat het WEL mogelijk is om een afrekening te maken op 26 augustus. Dit zou dan wel te betalen zijn aan een prijs in de grootte-orde van 110 euro.Kan u mij dan ook asap die afrekening bezorgen?Met dankMail van mij aan ISTA op 17 oktoberGeachte,Wanneer kan ik die afrekening eindelijk bekomen? Met dankMail van mij aan ISTA op 23 oktoberGeachte,Ziehier wat u vermeldt op uw website https://www.ista.com/be/nl/oplossing/verwarming/VerhuizingWanneer een bewoner tijdens de afrekenperiode verhuist, dan is het niet langer nodig een tussentijdse registratie uit te laten voeren. Wij verwerken voor u de stand van de exacte verhuisdatum voor zowel de afrekening van de vertrekkende als die van de nieuwe bewoner.Eenvoudig, nauwkeurig én gemak voor u en uw bewoners.Al sinds 5 september vraag ik u om mij de stand van de verwarming te bezorgen bij het vertrek op 26 augustus van de huurder van appartement 003. In een telefonisch onderhoud met één van uw medewerkers heeft deze mij verteld dat deze dienst ongeveer 110 euro kost en ik ben bereid om dit te betalen.Wanneer kunt u mij deze afrekening eindelijk bezorgen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform