Terug

Afrekening van gas en electriciteit die foutief is owv geschatte meterstanden.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. R.

Naar: ELEGANT

15/09/2023

Beste, ik heb een afrekening gekregen van gas en electriciteit die niet overeenkomt met de correcte meterstanden. Er werd een factuur opgesteld met foutieve meterstanden, het verbruikt werd ongeveer 3x zo hoog geschat als de werkelijke. Ik heb hiervoor meerdere keren gebeld en ook via website een foto van de correcte meterstanden doorgegeven. Deze werden goed ontvangen ondanks dat de herinneringen bleven komen. Er werd 2x gezegd dat het was doorgegeven een de netwerkbeheerder om deze aanpassing van het factuur te doen. Ik moest niets doen en het factuur niet betalen maar wachten op een herbereking. Dit is nog steeds niet gebeurd want vandaag krijg ik opnieuw een mail, hierin staat dat er vanaf volgende maand het contract wordt stopgezet en het saldo verschuldigd blijft.

Berichten (1)

ELEGANT

Naar: K. R.

18/09/2023

Beste,Wij hebben uw mail goed ontvangen omtrent de afrekening voor stroom en gas.Mijn collega's hebben hier een rectificatie aangevraagd bij denetbeheerder, momenteel is deze aanvraag nog in behandeling.In tussentijd werd een betalingsuitstel ingevoerd voor de klant tot inafwachting van de correctie.Van zodra wij de goedkeuring krijgen van de netbeheerder om hier eenherziening uit te voeren zal hier de correctie volgen.Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben, ik wens u nog een fijnedag.Met vriendelijke groeten,VirginieUw Elegant-dossierbeheerder *Elegant*Kleine Nieuwedijkstraat 53/22800 Mechelen------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------*éééé


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform