Terug

Afrekening probleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Luminus

27/11/2023

BesteIk heb 14/07/2023 een afrekening gehad van Luminus van €5220,13 voor elektriciteit en gas.Wij zijn et vorig jaar 2022 in gaan wonen we hebben er 10 maand ingewoond en zijn met 2 personen. Al enkele keren contact opgenomen met Luminus maar altijd als antwoord gehad dat ze niks voor mij kunnen doen.01/01/2023 tot 30/06/2023 hebben wij meer dan 2.726 kwh verbruikt op 6 maanden tijd. Ik heb 17/11/2023 een brief ontvangen waar in staat dat 24/12/2023 mijn gas en elektriciteit word afgesloten.Luminus heeft met mij contact opgenomen voor een afbetalingsplan op 10maanden moet ik een bedrag van €500 afbetalen.Ik heb geen probleem om mijn afrekening te betalen maar ik wil weten waarom mijn afrekening zo hoog is.Luminus kan mij geen antwoord opgegeven.Dus ik zou graag van jullie een antwoord willen wat ik moet doen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform