Beste, in de maand december van vorig jaar zag ik op mijn zichtrekening dat de domicilie van jullie afrekening (€6942) niet kon doorgaan aangezien mijn zichtrekening niet voldoende saldo had. Ik sloeg letterlijk wit uit toen ik dit zag! Ik ben een alleenstaande en ik woon al 8jaar op hetzelfde adres en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik kom net uit een zware depressie en deze afrekening heeft een enorme impact op mijn mentaal welzijn. Doordat ik deze depressie heb gehad ben ik niet meer in staat om voltijds te gaan werken. Ik sta financieel niet sterk op mijn benen en door heel dit gebeuren geeft dit mij heel veel onzekerheid! Op 24/01/2023 heb ik een mail gestuurd met mijn verhaal naar complaintmanagementteam@engie.com 26/01/23 mail doorgestuurd naar klacht@ombudsmanenergie.be 23/02/23 nogmaals mail gestuurd naar complaintmanagementteam en de ombudsman en naar info.eco@economie.fgov.be Van niemand krijg ik enige reactie!! De aanmaningen en verhogingen blijven maar binnenkomen!! Hopelijk komen we via deze weg eindelijk tot een oplossing!