Geachte,
Na enkele gesprekken met luminus medewerkers ,die ons verzekerden het probleem van een veel te hoge afrekening te bekijken ,kreeg mijn dochter een mail van Contentia. De medewerker die ik laatst (04/06 , 8,41 min) aan de lijn had verzekerde mij dat dit grondig onderzocht zou worden want dat de afrekening extreem hoog was voor een meisje alleen die bijna nooit thuis was en kwam eten en douchen bij haar ouders! Echter kreeg ik geen telefoontje. Ikzelf wou afwachten om te bellen om hen toch de kans te geven alles te bekijken. In plaats van een telefoontje kregen we dus deze mail van Contentia. Nadat ik een klacht indiende bij FLUVIUS kreeg ik een mail dat de BEGIN METERSTANDEN niet kloppen... Kennelijk staan er nog 2 voorschotfacturen bij deze afrekeningen maar ook dit moesten we niet betalen tot er duidelijkheid was.
In bijlage de mail van FLUVIUS.
Hopend op een CORRECTE afhandeling.
De kosten voor deze tussenkomst van CONTENTIA zijn dan uiteraard niet voor mijn dochter bestemd.
MVG.Degryse Sofie-Justine Bourdau