Terug

AFREKENING LUMINUS

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

S. D.

Naar: Luminus

15/07/2024

Beste, ik heb al herhaaldelijk gebeld om de afrekening van mijn dochter, Justine Bourdau, te betwisten. De laatste keer had ik een vriendelijke man aan de lijn die mij verzekerde alles uit te zoeken om mij dan opnieuw te contacteren. Ik mocht niets betalen. In plaats daarvan is Justine haar dossier overgedragen aan EOS CONTENTIA! Geen telefoontje terug en geen uitleg. Vrijdag kreeg ze opnieuw dezelfde mail dat ze onmiddellijk 2472,84 € moet betalen. Op de afrekening staat er als reden: aanpassing meetgegevens. Maar ik heb een mail van FLUVIUS dat er geen correcte meterstanden ontvangen zijn. Hoe kan er dan een correcte afrekening zijn? Mijn dochter betaalde elke maand 155 € voor een meisje die alleen woonde en kwam douchen en eten bij ons... Wie kan dit uitzoeken? Degryse Sofie- Justine Bourdau

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 08 augustus 2024

Luminus

Naar: S. D.

05/09/2024

Beste,Naar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een gedetailleerd antwoord via e-mail op 27.08.2024.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/ Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Quality Prioritywww.luminus.beVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: Monday, 15 July 2024 10:30Aan: Priority priority@luminus.beOnderwerp: AFREKENING LUMINUS‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform