Terug

Afrekening Limunus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: Luminus

29/03/2024

Ik ben 3 maanden bij Limunus geweest en moest maandelijks 100€ betalen.Omdat wij niet veel verbruikten beginstand 30/11/23 62,118- 64,555 Eindstand 19/3/24 62,952 65,346 Eindstand 62,952 834kwh 65,346 791kwh.We kregen bericht dat we ineens maandelijks200€of meer moesten betalen.Nu ben ik over gegaan naar okra+ Limunus heeft mij zelf nog gebeld dat ik niet moest over gaan dat er een missing was en als ik bleef dan kreeg ik nog meer voor delen en moest geen schrik hebben dat ik een forse rekening moest betalen op de afrekening wand ik verbruik niet veel zij hij.Nu ben ik 4 maanden bij hun geweest en nu moet ik als afrekening 402,82€ bij betalen omdat ik veel teweinig betaald heb.ik gebruik mijn droogkast niet en heb geen afwasmachine we hebben dag en nacht tarief.We doen de was in het weekend.En dan sturen ze ook nog dat ik om de drie maand de meterstand moet doorsturen en dat heb ik allemaal gedaan en ook op het einde heb ik het door gestuurd wand daar heb ik bewijzen van.Ik vind het toch maar veel dat ik zoveel moet bij betalen voor3 maand dat ik bij hun was en het moet nog voor 16/4/24 betaald zijn .Dat is wel de mensen in het zak zitten .Ze hadden in het begin uit geteld wat ik maar moest betalen omdat ik bij die ander veel teveel betaald heb.Volgens hun en nu moet ik zoveel bij betalen omdat ik veel teweinig betaald heb.Kun je dat eens na kijken ik ben ook bij test aankoop Mijn abon.nr.2259517-96 groetjes

Berichten (1)

Luminus

Naar: C. S.

03/04/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform