Terug

Afrekening klopt niet!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. S.

Naar: Engie

27/05/2023

Beste, Ik kreeg een afrekening die geen steek houdt. Ik verander naar een maandelijkse afrekening omdat ik een voorstel kreeg mijn maandelijkse voorschot aan te passen van 350€ naar 38€. Nu krijg ik een afrekening van 438€ te betalen! Dit kan toch niet. Ik heb zonnepanelen mijn voorschotten even hoog gelaten als tijdens de crisis. Ik kreeg al terug wegens te veel betalen. Plots zo’n opleg boven 350€ en zonnepanelen sinds vorig jaar augustus. OpAfrekening kloppen ook onze meterstanden niet die staan aan gegeven van onze analoge meter dag en nacht. In maart werd een digitale geïnstalleerd en die mensen hebben verkeerde meterstanden door gegeven. Graag een rechtzetting en controle. Niemand helaas te bereiken bij engie. Altijd zelfde zever. Zie bijlagen je geraakt er niet meer aan uit.

Berichten (4)

Engie

Naar: F. S.

30/05/2023

DATA NOT AVAILABLE

F. S.

Naar: Engie

16/06/2023

Onze meterstanden van maart kloppen niet. De meterstanden bij het plaatsen digimeter die fluvius door gegeven geeft kloppen niet

F. S.

Naar: Engie

04/07/2023

Engie zou ons contacteren nadat ze onze afrekening mei nader zouden bekijken. Fluvius gaf verkeerde meterstanden door. Niet op 0 gestart met digitale meter. Tot op heden nog geen contact gekregen met Engie.

Engie

Naar: F. S.

02/08/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform