Terug

afrekening gas

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: Mega

05/11/2023

Geachte,Vorig jaar kreeg ik de jaarafrekening van elektriciteit eind september en 2 dagen later de jaarafrekening van gas nadat ik 4 weken daarvoor de beide meterstanden had doorgegeven. Dit jaar heb ik begin september weer mijn meterstanden doorgegeven en heb dan weer een 4 tal weken later de afrekening van de elektriciteit ontvangenmaar geen afrekening wat betreft de gas. Hierover heb ik 4 weken geleden contact met Mega opgenomen en kreeg hiervoor een antwoordje dat ten laatste eind oktober dit zo geregeld worden maar heb tot de dag van vandaag nog steeds niets ontvangen. Ik vind het wel raar dat vorig jaar ik beide eindafrekeningen eind september ontving en dit jaar enkel die van de elektriciteit en dat die jaarafrekening van gas nog steeds uitblijft ondanks jullie belofte deze mij voor eind oktober zeker te bezorgen.Hopende op een vlugge oplossing hiervan, verblijf ik,met vriendelijke groeten, Leo.

Berichten (1)

Mega

Naar: L. S.

06/11/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 6 nov 2023 10:16 CETBeste meneer Smolderen,Naar aanleiding van uw klacht via Test-Aankoop sturen we u de volgende reactie.We kregen uw meterstanden van aardgas door van uw netbeheerder op 06/09/2023, na deze datum dienen we rekening te houden met een gemiddelde opmaaktermijn van 4 tot 6 weken voor de afrekening.Aangezien de uiterlijke periode van 6 weken intussen reeds verstreken is en u de afrekening van aardgas momenteel nog niet mocht ontvangen heb ik een aanvraag voor u ingediend bij onze achterliggende dienst met de vraag de afrekening van aardgas zo spoedig als mogelijk voor u op te maken.Ook de urgentie van deze aanvraag werd door mij benadrukt.U zal spoedig de afrekening van aardgas van ons ontvangen, we willen ons alvast verontschuldigen voor dit ongemak.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,NickyKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[9P21G6-P2V53]Test-Aankoop sturen we u de volgende reactie.We kregen uw meterstanden van aardgas door van uw netbeheerder op 06/09/2023, na deze datum dienen we rekening te houden met een gemiddelde opmaaktermijn van 4 tot 6 weken voor de afrekening.Aangezien de uiterlijke periode van 6 weken intussen reeds verstreken is en u de afrekening van aardgas momenteel nog niet mocht ontvangen heb ik een aanvraag voor u ingediend bij onze achterliggende dienst met de vraag de afrekening van aardgas zo spoedig als mogelijk voor u op te maken.Ook de urgentie van deze aanvraag werd door mij benadrukt.U zal spoedig de afrekening van aardgas van ons ontvangen, we willen ons alvast verontschuldigen voor dit ongemak.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,NickyKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[9P21G6-P2V53]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform