Beste,Ons contract met Eneco loopt van 01/11/2022, begin mei (jaarafrekening) stuurden we onze meterstanden door naar Fluvius en zij op hun beurt naar Eneco. Afrekening correct ontvangen van elektriciteit ( periode 01/11/2022/ tot 02/05/2023 teruggave van 105.68 euro). Van de afrekening van gas was er niets te bespeuren... ondertussen zijn we halverwege november. Na herhaaldelijk contact met de klantendienst van Eneco en verschillende beloftes, excuses ed. verder zijn we nog nergens, geen afrekening, geen terugbetaling... Op een gegeven moment lag de schuld dan bij Fluvius... dan maar zelf contact opgenomen met Fluvius, die bevestigden dat Eneco begin mei ALLE meterstanden doorgekregen had!!Tot voor kort konden we zelfs de voorschotten niet aanpassen (voorschot gas stond op 0 euro ) gelukkig opperde de klantendienst dat we maar wat geld moesten opzij zetten voor het geval dat... (sarcastisch bedoeld dus)Graag een VLOTTE en vooral CORRECTE afrekening aub!